Ubisoft: Díky výkonu současných platforem a vylepšenému enginu můžeme u Assassin’s Creed Shadows plně realizovat naší vizi
„Jde o něco, co jsme vždy chtěli hrozně moc udělat, ale chtěli jsme pro to najít správný čas. A jsem si jistý, že ostatní týmy by to také rády udělaly. Dostali jsme příležitost, protože jsme pracovali na Assassin’s Creed Odyssey, který byl zasazen do Řecka, takže jsme měli zkušenosti. Také nám přišlo, že konečně máme i dostatečně výkonný hardware na takovou hru, ale také novou verzi našeho enginu. Můžeme proto naplno realizovat naší vizi. Bylo pro nás nesmírně důležité, abychom měli k dispozici světlo a stíny, které jsou velmi náročné na výkon. Stejně jako dynamické počasí," řekl. Ubisoft se během oznamování chlubil hlavně dynamickým počasím, které má mít významný vliv na svět kolem. Co se týče rozlohy, bude mapa podobná té z Assassin’s Creed Origins, takže bude menší než v Odyssey nebo Valhalle.
Komentáře