Ubisoft: Díky výkonu současných platforem a vylepšenému enginu můžeme u Assassin’s Creed Shadows plně realizovat naší vizi

novinka  22
Martin Šmíd, 13. 8. 2024 11:01
Fanoušci série Assassin's Creed si hodně dlouho přáli, aby se alespoň jedna hra odehrávala v lákavém feudálním Japonsku. Čekání na takovou hru letos skončí s příchodem Assassin’s Creed Shadows. Nyní se o hře rozpovídal hlavní producent Karl Onnée pro magazín GamesIndustry, který se rozpovídal o ambicích i třeba tom, proč feudálního Japonska dočkáme zrovna nyní. „Je skvělé pracovat na hře, která přichází po Valhalle. Jsou velká očekávání, ale my se vždy chceme zlepšovat, o což se s Shadows snažíme. Posouváme hranice toho, co můžeme udělat,“ řekl Onnée s tím, že na Assassin’s Creed Shadows se pracuje nepřetržitě více než čtyři roky, což je mnohem déle než na jakýkoliv předchozí díl série Assassin’s Creed.

 „Jde o něco, co jsme vždy chtěli hrozně moc udělat, ale chtěli jsme pro to najít správný čas. A jsem si jistý, že ostatní týmy by to také rády udělaly. Dostali jsme příležitost, protože jsme pracovali na Assassin’s Creed Odyssey, který byl zasazen do Řecka, takže jsme měli zkušenosti. Také nám přišlo, že konečně máme i dostatečně výkonný hardware na takovou hru, ale také novou verzi našeho enginu. Můžeme proto naplno realizovat naší vizi. Bylo pro nás nesmírně důležité, abychom měli k dispozici světlo a stíny, které jsou velmi náročné na výkon. Stejně jako dynamické počasí," řekl. Ubisoft se během oznamování chlubil hlavně dynamickým počasím, které má mít významný vliv na svět kolem. Co se týče rozlohy, bude mapa podobná té z Assassin’s Creed Origins, takže bude menší než v Odyssey nebo Valhalle.

Assassin’s Creed Shadows

xsxps5
Ubisoft, Ubisoft Quebec
Datum vydání hry:
14. 2. 2025
Žánr:
Adventura
KARTA HRY

Komentáře