Herní svět měl být v akční hře Halo Infinite původně větší a rozmanitější
Joseph Staten dodal, že když nastoupil, už nemuseli hru moc zmenšovat, ačkoliv nějakým zeštíhlením během posledního roku vývoje prošla. „Nakonec už jsme toho z otevřeného světa tolik neodstranili, ale vím, že z původních návrhů se dost výrazně zmenšilo to, v co tým doufal, že by mohl vytvořit,“ dodává. Možná i proto nechtěli vývojáři nakonec Halo Infinite prezentovat jako open-world hru, protože by mohli v hráčích vyvolat mylná očekávání. Podle Statena tým přemýšlel i o nějaké formě craftingu, která se do hry nakonec nedostala. Místo ní byly přítomny lehčí RPG mechaniky. „Hodně jsme v týmu mluvili i o craftingu, a moje připomínka k týmu byla taková, že Master Chief nepotřebuje zabíjet zvířata, aby si pro sebe vyrobil koženou košili. Je to obrovský obrněný supervoják. Když něco chce, jde a zabije protivníka, popadne jeho zbraň a jde dál,“ vzpomíná.
Komentáře