Další hry ze série Halo mají být postaveny na Unreal Enginu

novinka  13
Martin Šmíd, 31. 1. 2023 20:47
Před několika dny Microsoft potvrdil, že o sérii Halo se bude i do budoucna starat studio 343 Industries, které zároveň bude vyvíjet i nové hry. Dnes přišel herní novinář Jason Schreier s informací, že budoucí hry už nevzniknou na interním Slipspace Enginu, na němž běží Halo Infinite, ale budou postaveny na Unreal Enginu společnosti Epic Games. Toto rozhodnutí mělo padnout koncem minulého roku, hlavně z toho důvodu, že Slipspace Engine je hodně zabugovaný a obtížně se s ním pracuje. To mělo následně vést ke zpoždění obsahu a vůbec problematické produkci. Mluví se dokonce o tom, že několik režimů pro multiplayer hry Halo Infinite bylo kvůli tomu odloženo (Extraction nebo Assault).

Na Unreal Enginu má vznikat v současnosti multiplayerová hra z univerza Halo, která má pracovní název Tatanka. Tu 343 Industries připravuje ve spolupráci se studiem Certain Affinity. Říká se, že se jedná o battle-royale hru, ale pořád může dojít ke změnám. Vývojáři v 343 Industries mají v současnosti také vytvářet prototypy budoucích Halo her v Unreal Enginu. 

Zdroj: VGC

Halo Infinite

xonexsx
Microsoft Game Studios, 343 Industries
Datum vydání hry:
8. 12. 2021
Žánr:
Střílečka
KARTA HRY
7/10

Komentáře