343 Industries se mění na Halo Studios, další díl série Halo poběží na Unreal Enginu 5
„Halo mělo dvě odlišné kapitoly – Bungie a 343 Industries. Nyní si myslíme, že máme publikum, které je hladové po něčem dalším. Nebudeme se snažit jen zlepšit efektivitu vývoje, ale změníme to, jak hry Halo vytvářet. Dnes začínáme novou kapitolu. Způsob, jakým jsme hry vytvářeli, se nemusí nutně shodovat s tím, jak je chceme vyvíjet do budoucna. Proto jsme vedli rozhovory, které se točily kolem toho, jak pomoci týmu soustředit se na tvorbu her, a ne na tvorbu nástrojů a enginu,“ stojí v oznámení na oficiální stránce, proč bylo rozhodnuto o přechodu na Unreal Engine 5.
Vývojáři dnes také zveřejnili záběry z projektu Foundry, který vznikl v Unreal Enginu 5. Nejedná se o novou hru, ani o klasické technologické demo. Jde spíše o tréninkový nástroj, v němž vývojáři zkoušejí, co je možné s Unreal Enginem 5 dělat. „Vše co jsme vytvořili, je postaveno na takových standardech, jaké potřebujeme pro naše budoucí hry. Dá se říci, že naším záměrem je, aby většina toho, co jsme ve Foundry udělali, bylo dosaženo v projektech, na kterých budeme pracovat,“ dodávají vývojáři.
Komentáře