Halo Infinite mělo být původně velkou open-world hrou ve stylu poslední Zeldy
Možná i kvůli problémům s vývojem, ale také skutečnosti, že polovinu vývojářů tvořili zaměstnanci na smlouvu, kteří mohli v Microsoftu pracovat pouze 18 měsíců, zapříčinilo, že v roce 2019 bylo rozhodnuto, že se vyhodí z plánů zhruba dvě třetiny hry. Ať už jde o příběh, lokace a tak dále. „Z otevřeného světa, který měl být podobný tomu, co nabídla Zelda, nakonec zůstalo něco mnohem menšího,“ stojí ve článku na Bloombergu. V tu dobu mělo studio dostat od Microsoftu informaci, že Halo Infinite bude launch titulem pro nový Xbox, ale tyto plány se změnily poté, co byla hra poprvé prezentována veřejnosti. Schreier přitom ve svém článku uvádí, že původně byl i plán vydat multiplayerovou část už v roce 2019 a kampaň pak až v roce 2020, ale nakonec byly odloženy obě části. „Kdybychom se mohli vrátit v čase, možná bychom nezkoušeli dělat tolik nových věcí najednou. Například udělat free-to-play, rozsáhlý svět s tradičním příběhem, ale také velkou volností. My jsme se rozhodli, že se pustíme do všeho,“ řekla Ross v rozhovoru pro GameSpot CNET. „Co se týče vedení, existují rozhodnutí, která jsem měla udělat dříve. Usnadnila by týmu vývoj,“ dodala.
Nakonec se zdá, že se hra Halo Infinite i přes všechny ty problémy během vývoje povedla. V zahraničí si odnášela velmi vysoké známky a její průměr je v současnosti 86 na Metacritics. Ne všichni jsou ale spokojeni a ukazují i na zjevné nedostatky. Do budoucna chce studio 343 Industries vylepšovat nejen kampaň (možnost opakovat mise a kooperace), ale také multiplayerová část, kvůli níž se rozhořela na redditu doslova válka mezi komunitou a vývojáři.
Komentáře