Zástupci Bungie měli vývojářům z Naughty Dogu dát radu, aby se naplno nepouštěli do live service her

novinka  17
Martin Šmíd, 1. 8. 2024 23:54
Studio Naughty Dog jednu dobu pracovalo na velké multiplayerové hře z univerza The Last of Us, s níž mělo velké ambice a chtělo přes ni vyprávět další příběhy. Fanoušci se na ní docela těšili, a i proto následně bylo zklamáním, když bylo oznámeno zrušení. V tu dobu jsme se dozvěděli, že za zrušením mohlo stát studio Bungie, které dalo Sony hodnocení připravované multiplayerové hry The Last of Us. Jason Schreier ale nyní trochu poodkryl, co se přesně stalo.

 „Bungie poskytlo Naughty Dogu zpětnou vazbu, kterou v Naughty Dogu považovali za užitečnou, když učinili pravděpodobně chytré rozhodnutí nepouštět se naplno do live service hry. Lidé, kteří si stěžují na zrušení, by se měli zamyslet a podívat se, jak dopadly live service hry jako Anthem, Suicide Squad, Marvel's Avengers nebo Redfall od studií, která vytvářela dříve pouze singleplayerové hry,“ napsal Schreier. Studio Bungie moc dobře ví, že dnes připravit live service hru je obrovský risk, který se může, ale také nemusí vyplatit. Ubisoft a další velké společnosti chtěly vytvořit své vlastní Destiny, ale všechny nakonec selhaly. Ve výsledku tak může být pro hráče dobře, že se studio Naughty Dog vrátilo k vývoji her, které umí. V současnosti má připravovat hned několik her pro jednoho hráče. 

Zdroj: Jason Schreier

The Last of Us Part II Remastered

ps5
PlayStation Studios, Naughty Dog
Datum vydání hry:
19. 1. 2024
Žánr:
Adventura
KARTA HRY
9/10

Komentáře