Za odkladem Halo Infinite by mohl údajně být televizní pořad a těžký outsourcing
Publikace uvádí, že vývoj launch hry pro novou konzoli je již náročný úkol sám o sobě, zejména s ohledem na fakt, že engine SlipSpace hry Halo Infinite musel pro tento projekt být vytvořen od nuly.
Zvláště se však zaměřuje na její outsourcingovou strategii. Outsourcing je velmi běžný pro jakoukoli AAA hru tak velkou jakou má být Halo Infinite, ale podle zdrojů společnosti Thurrott tentokrát v 343 Industries vytvářeli externě ještě více obsahu, než je běžné.
"Koordinace mezi mnoha různými společnostmi přispívajícími do vínku Halo Infinite byla přinejlepším drsná," naznačují.
"Jedna osoba obeznámena s plány společnosti naznačila, že věří, že outsourcing Halo Infinite byl nebývale ve vyšším zastoupení, než si většinou takové studio k sobě připustí, což způsobovalo migrénu nejednomu vývojáři v rámci spolupráce napříč vývojem."
Například demonstrace dema z E3 2019 byla jednou částí hry, která byla vyvinuta externí společností a Thurrott zde tvrdí, že "v té době hra rozhodně nebyla ve stavu, v němž by bylo možné si jí vůbec zahrát."
Publikace dále cituje několik vývojových zdrojů, které označily úsilí o spolupráci na vývoji jako velice "náročný“, s "významnými neshodami", které vedly k odchodu kreativního ředitele hry Tima Longo v srpnu 2019. Náhradnice Longa, Mary Olsen, pak nakonec také opustila vývojářské studio 343i ještě v říjnu téhož roku.
Jeden zdroj Thurrottu potom údajně poukazoval na produkci televizního seriálu Halo pro ShowTime jakožto "významné rozptýlení“ managementu 343i.
Podle něj byl interní vývoj TV projektu "častokrát prioritou, namísto toho, aby se zaměřili na samotný pokrok vývoje Halo Infinite a zajistili tak, aby hra měla nastavenou správnou cestu k dosažení konečného termínu".
V oficiálním prohlášení zveřejněném na webových stránkách 343 Industries je napsáno konec konců, že rozhodnutí odložit hru bylo motivováno "vícenásobnými faktory“, včetně pokračujícího dopadu COVID-19 na její vývoj.
Komentáře