Yui Tanimura: Dark Souls 2 bude těžký, ale ne nespravedlivý

novinka  7
Martin Šmíd, 15. 4. 2013 10:00
Když byla oznámena hra Dark Souls 2, vývojáři řekli, že ji chtějí udělat daleko přístupnější více hráčům. Jak ovšem nyní vysvětlil režisér hry Yui Tanimura, přístupnější neznamená totéž jako lehčí. „Je zřejmé, že hra nebude jednodušší. Pod pojmem být přístupnější znamená, že chceme odříznout všechny těžkopádné mechanismy a vytvořit čistý náročný zážitek,“ vysvětluje Yui Tanimura, který si je vědom i toho, že zase nemůžou podvádět, aby hráč zbytečně umíral. „Bez ohledu na jakoukoliv smrt, hráč musí pochopit, proč zemřel. Zabití hráče je samozřejmě velmi jednoduché. Stačí dát do hry nesmrtelného nebo těžkého nepřítele a hráč zemře. Je ale důležité, aby hráč pochopil, proč zemřel a poučil se z toho. Musí to být v rovnováze, nemůžeme udělat nespravedlivou hru,“ dodal Yui Tanimura.
Zdroj: gamingeverything.com

Dark Souls 2

ps4ps3x360xone
Namco Bandai, FromSoftware
Datum vydání hry:
14. 3. 2014
KARTA HRY
9/10

Komentáře