Vývojáři se konečně vyjádřili ke hře Skull & Bones, uvidíme ji příští rok
novinka
11
Martin Šmíd, 10. 9. 2020 20:49
Hra Skull & Bones má za sebou docela komplikovanou historii vývoje. Oznámena byla v roce 2017 na E3 a od té doby byl vývoj několikrát restartován a hra samotná prošla obrovskou změnou. Nyní jsme se dozvěděli, že o hře uslyšíme až v příštím roce. Skull & Bones měla být původně hra založená na námořních bitvách z Assassin's Creed IV: Black Flag, ale nakonec máme čekat něco daleko většího a ambiciózního. Vývojáři navíc potvrdili, že hru hodlají po vydání mnoho let podporovat.
„Víme, že jste čekali na novinky, takže s potěšením potvrzujeme, že výroba Skull & Bones je v plném proudu a s novou vizí. Náš tým Ubisoftu v Singapuru je plně odhodlán hru dostat na pulty obchodů a následně podporovat řadu let. I když naše hra nebude prezentována dnes na Ubisoft Forward, v současnosti pracujeme na plánech ji představit v budoucnu. Mnoho z vás zajímalo, proč jsme museli hru odložit. Odpověď je, že jsme potřebovali prostě více času. Máme velké ambice a ty obnáší řešení velkých výzev. Tyto potíže vyústily v odklad. Během posledních několika měsíců jsme museli řešit těžké otázky. Jak hru modernizujeme? Jak zajistíme pohlcující zážitek? Jak vytvoříme nezapomenutelné okamžiky ve hře? Aby bylo možné na tyto otázky odpovědět, bylo jasné, že budeme potřebovat na vývoj více času. Jsme hrdí na svoji práci, kterou jsme odvedli, a doufám, že se vám bude hra líbit, až z ní uvidíte příští rok více,“ říká režisérka hry Elisabeth Pellen.
Zdroj: Tisková zpráva
6/10
Komentáře