The Last of Us Part II má trhat rekordy v předobjednávkách, další informace
Naughty dog o animacích
Studio Naughty dog je známo pro vysokou kvalitu animací, ať už sledujete filmeček nebo hru přímo hrajete. The Last of Us: Part II pochopitelně nebude výjimkou, ale vývojáři přišli s řadou vylepšení a hlavně s technologií, kterou nazvali motion matching. Ta má zaručit mnohem plynulejší animace a jejich větší realističnost. "V předchozích hrách jsme používali standardní systém, kterému jsme třeba řekli, aby spustil animaci běhu, případně postava zahnula do strany. Motion Matching ale vezme stovky různých animací a rozdělí je na malé segmenty, které následně poskládá dle situace a pohybu postav snímek po snímku,“ říká Anthony Newman ze studia Naughty Dog.
Scénáristka Halley Gross o délce hry
Už minulý týden jsme se dozvěděli, že The Last of Us Part II bude nejdelší a nejambicióznější hra studia Naughty Dog. Scénáristka Halley Gross nyní naznačila, co to přesně znamená. Podle jejích slov bude hra o zhruba 50% delší ve srovnání s prvním dílem, což je velmi pěkné rozšíření.
Komentáře