Studio Naughty Dog už nebude oznamovat své hry tak brzo
novinka
53
Martin Šmíd, 7. 1. 2023 22:28
Možná si pamatujete, že studio Naughty Dog oznámilo hry Uncharted 4: A Thief's End a The Last of Us: Part II v době, kdy ještě z nich nic moc neexistovalo a začalo se na nich teprve pracovat. I proto následovalo několikaleté čekání. To se ale do budoucna změní, jak nyní oznámil Neil Druckmann v rozhovoru pro magazín Comicbook. „Uncharted 4 a The Last of Us Part 2 jsme oznámili s velkým předstihem, a to způsobilo problémy s rovnováhou mezi pracovním a soukromým životem, které jsme ve studiu občas měly. Tím, že odložíme takové oznámení, si můžeme lépe pohrát s harmonogramem. Máme v současnosti multiplayerový projekt z univerza The Last od Us, ale je tu ještě jeden další projekt, o němž nebudu nyní nic říkat. Hodně se ale na něj těšíme,“ řekl Neil Druckmann, který v posledním roce pracoval i na seriálu The Last of Us pro HBO. Zdá se, že další hra Naughty Dogu bude oznámena až za nějakou dobu, ačkoliv finální slovo bude mít určitě Sony jakožto vydavatel.
Oznamující teaser na hru Uncharted 4, která byla následně kompletně předělána a vydání se proto značně zpozdilo.
První teaser na hru The Last of US: Part II. Na hru jsme následně čekali čtyři roky.
Dalsi clane o srane dogu, vszne? To je sony tak moc v prdeli ze vytahuje sve drive nej studio? Bohuzel tento status ztratilo po te co odesli schopni a zustal zamindrakovany dement patentek. ND uz nikdy nic poradneho nevytvori jelikoz tam uz nejsou ty schopni.
@Forza Juve: Tak minulý rok to bylo pro SONY jasně 3:0, protože Forza Horizon vyšla na podzim 21 a Starfield to nestihl. Letos je to zatím podle ohlášených titulů 3:1 pro MS, protože proti Redfallu, Starfieldu a Forze plánuje SONY jen Spidermana. Ale tak uvidíme, jak to letos dopadne. Pro MS se to může jen zlepšit 😁
ND jako jiné studia od Sony dělají výborné hry už od PS1.A i když příběh TLOU 2 nesedl každému rozhodně je to prvotřídní počin skvělou hratelností se špičkovými hereckými výkony a animacemi jak to Sony studia umí a perfektní grafikou.A určitě jsem zvědav co dalšího předvedou s nativní PS5 hrou a těším se.Ať si piše kdo chce že druhý díl je odpad kvůli příběhu je pro mě nesmysl protože za mě má TLOU 2 mnohem lepší příběh než první díl a nejen příběh ale i samotnou hratelnost.
@Lagzz: no..ty rikas ze plejky slysi na grafiku. A na co slysi xboti. Maj monstrum a slysej jen na sluzbicku? Zatim jim nic jinyho nezbyva. Tesej se na novy hry a graficky orgie jako kazdej kdo ma nextgen. Jen hracum na nintendu je to jedno. Co presne znamena hra bez duse. Kdyz si vezmu mainstreamovej GOW, tak v pribehu je spousta smycek a situaci ktery mou dusi pohladily. Neni to ani zdaleka takovy naval emoci jako od mistra Uedy,to je genius, ale ani to neni hra bez spetky duse.
Cili Lagzzi.....nemame tyhle hry kupovat ano ?Ale AAAA produkce je s 99% na vsech platformach stejne zastarala reklbych.To bysme nehrali vubec 😄 Zmenit to musi vyrobci,protoze my tady neovlivnime mozky milionu hracu po svete....hele,nekupujte tyhle zastaraly koncepty.
Otazka ale....jde to vubec ? O trochu ano ale uplne jinak?
@Lagzz: Žádná hra není dokonalá a nikdy nebude. A čistě hypoteticky, kdyby to udělali jak ty říkáš, zase by to nebavilo jiný. To je prostě těžký se zavděčit všem - to nejde. Třeba jak zmiňuješ GoW no mě to bavilo a přiznám se nečekal sem od toho nějaké zázraky a extra novinky, ale bral sem to jako pokračování příběhu a to mě zajímalo asi nejvíc. Opakující se věci sou nudný to je fakt, ale je to víceméně všude 🤷. Taky bych si přál něco fakt novýho co tu ještě nebylo, ale to je asi jen zbožné přání. 😉
Někdy mi přijde, že hlídání "opakujících se věci" je nějaký antináboženství nebo co. "Nedej bože, abych tam našel něco opakovaně, to by mě šlehlo, rozruším se, zemřu..." Jenže, když se nad tím zamyslíte, opakující se věci, pohyby, rutiny jsou součástí všech koníčků snad. Když vás baví rybaření, tak prazáklad se také pořád opakuje, někam dovalit, vybalit nádobíčko, nahodit, čekat. Lze si to okořenit změnou lokace, typu lovu a podobně, místo na kapra jít na velrybu, místo prutu harpuna, ale když půjdu na velrybu po pátý, tak co? No opakování. Když někdo rád střílí, může se klidně postavit na hlavu, měnit si různě podmínky střelby, typ zbraně, ale opakování toho prazákladu , nabít, zamířit, vystřelit se asi nikdy nezbaví, že. A co taková modelařina, o té radši ani nemluvím, tam je tolik opakovaných postupů a kolikrát ubíjejících, že je to mnohdy na mašli. Přesto, kvůli výsledku, nejdou třeba pominout. Podobně těžké to mají i tvůrci, tvl., kujwa, co furt vymýšlet no a tak když nějaká mechanika ve hře nebo žánru funguje, tak to použijou no. Maximálně místo otazníčku daj třeba jinou ikonku, princip , zejména v "otevřených světech", "támhle něco svítí, dojdi tam a pořeš" , holt celkem spolehlivě funguje. Naopak stává se, že někdy v úpěnlivé snaze o změnu, překopají fungující mechaniku z jednoho dílu, v dalším díle tak, že je úplně k hovnu a kde kdo je nasraný a nechápe. Jediná obrana, když je něčeho moc, tak se na to vysrat a jít dělat něco jiného, v případě modelařiny, místo broušení jiná práce, v případě hraní, střídat žánry.
@Lagzz: Kdyz mas pocit, ze se mainstream zasekl a neprinasi nic novyho, tak to nehraj a hraj indie scenu, nebo neco jinyho. Seberes lidem truhlicky, ktery ke GOW patrej, jak komar ke ksichtu, a vetsine hracum zkazis zivoty😄. Proste proc menit neco co ma uspech a slape to. Vis co se rika, opakovani je matka moudrosti, toho se vyvojari jasne drzej. Potom si opakuj mantru, proc sakra stekam na modry stado ovecek, kdyz jim exkluzivni travicka chutna? Ja prece muzu spasat jetelicek.
Komentáře