Studio Naughty Dog oficiálně zrušilo vývoj multiplayerové hry The Last of Us
„Tým zabývající se hrou pro více hráčů pracoval na přípravě této hry již od doby, kdy jsme pracovali na The Last of Us Part II - vytvářeli zážitek, o kterém jsme měli pocit, že je jedinečný a má obrovský potenciál. Jak multiplayerový tým během této doby upravoval koncept The Last of Us Online, jeho vize krystalizovala, hratelnost byla stále propracovanější a uspokojivější a my jsme byli nadšeni směrem, kterým jsme se vydali. Při náběhu na plnou produkci se ukázal obrovský rozsah našich ambicí. Abychom mohli vydat a podporovat hru The Last of Us Online, museli bychom veškeré zdroje našeho studia věnovat na podporu obsahu po spuštění po dobu několika let, což by vážně ovlivnilo vývoj budoucích her pro jednoho hráče. Měli jsme tedy před sebou dvě cesty: stát se výhradně herním studiem poskytujícím živé služby, nebo se nadále soustředit na příběhové hry pro jednoho hráče, které definovaly dědictví společnosti Naughty Dog,“ dodává studio Naughty Dog k tomu, proč se nakonec rozhodlo hru zrušit.
„Jsme nesmírně hrdí na všechny ve studiu, kteří se na tomto projektu podíleli. Poznatky a investice do technologií z této hry se přenesou do způsobu, jakým vyvíjíme naše projekty, a budou neocenitelné pro směr, kterým se jako studio ubíráme. V Naughty Dog máme rozpracováno několik ambiciózních zbrusu nových her pro jednoho hráče a nemůžeme se dočkat, až se podělíme o další informace,“ dodávají vývojáři na oficiální stránce.
Komentáře