První test konzolové verze remasteru hry The Elder Scrolls IV: Oblivion

První test konzolové verze remasteru hry The Elder Scrolls IV: Oblivion
novinka  28
Martin Šmíd, 24. 4. 2025 17:39
Tento týden vyšel pro PC i konzole remaster hry The Elder Scrolls IV: Oblivion, který oproti originálu běží na moderním Unreal Enginu 5. Nyní se objevil od ElAnalistaDeBits první test konzolových verzí, takže už máme zhruba představu, jak na konzolích běží. Na test se můžete podívat níže.

Xbox Series S

  • Dynamické 1260p/30fps přepočítáno z 900p-720p (interiéry) a 531p-360p (exteriéry)


Xbox Series X

  • Quality Mode - Dynamické 2160p/30fps přepočítáno z 1440p (interiéry) a 1189p-1080p (exteriéry)
  • Performance Mode - Dynamické 2160p/60fps přepočítáno z 1440p-1227p (interiéry) a 1080p-864p (exteriéry)


PlayStation 5

  • Quality Mode - Dynamické 2160p/30fps přepočítáno z 1440p (interiéry) a 1227p-1080p (exteriéry)
  • Performance Mode - Dynamické 2160p/60fps přepočítáno z 1440p-1227p (interiéry) a 1080p-864p (exteriéry)


PlayStation 5 Pro

  • Quality Mode - Dynamické 2160p/30fps přepočítáno z 1440p (interiéry) a 1270p-1080p (exteriéry)
  • Performance Mode - Dynamické 2160p/60fps přepočítáno z 1440p (interiéry) a 1227p-1080p (exteriéry)


Další podrobnosti

  • Všechny konzole mají až na Xbox Series S dva režimy zobrazení, jak už je dnes pomalu standardem
  • Xbox Series S má nižší rozlišení i horší nastavení grafiky, ať už jde o textury, stíny, osvětlení, vegetaci nebo vzdálenost vykreslování
  • I přes značné snížení vizuální kvality nedokáže Xbox Series S udržet stabilních 30 fps
  • Xbox Series X a PlayStation 5 mají dost podobné nastavení grafiky
  • PlayStation 5 má občas vyšší rozlišení, ale během hraní je to těžko postřehnutelné
  • PlayStation 5 i Xbox Series X mají v obou režimech občasné pády frameratu, stabilní zážitek není ani na jedné konzoli
  • PlayStation 5 Pro má vyšší rozlišení i stabilnější framerate, ačkoliv pevných 30 fps nebo 60 fps také nedosahuje
  • PlayStation 5 Pro má lepší grafická nastavení, ať už jde o vzdálenost vykreslování, lepší nasvícení nebo úroveň detailů
  • Zdá se, že Unreal Engine 5 má pořád problémy s otevřenými světy, hlavně na konzolích, ačkoliv se to pomalu zlepšuje, jak ukazuje právě Oblivion nebo nedávný S.T.A.L.K.E.R. 2.



Zdroj: ElAnalistaDeBits

The Elder Scrolls: Oblivion Remastered

The Elder Scrolls: Oblivion Remastered
ps5xsx
Bethesda Softworks, Virtuos
Žánr:
RPG, Adventura
KARTA HRY
reklama reklama

Komentáře