Ninja Theory na DmC: Nebudeme předstírat, že jsme Japonci

novinka  24
Martin Šmíd, 26. 1. 2012 14:38
Vývojáři z Ninja Theory (Heavenly Sword a Enslaved) to nemají v posledních měsících lehké. Nejenom, že pracují na novém dílu Devil May Cry, který je dost vyčerpává, ale občas se musejí vypořádat i s výhružkami smrti od fanoušků. Těm se nelíbí, jaký směr nový Devil May Cry nabral, a jak moc se vzdaluje od vize, kterou prvním dílem nastolil Hideki Kamiya. Tameem Antoniades z Ninja Theory nyní v rozhovoru pro Oficiální Xbox magazín řekl, že vytváří svoji vlastní hru, která bude v mnohém postrádat japonské rysy, které jsou mnohdy dost ujeté a nedávají v reálném světe moc smysl. Ostatně, stačí se podívat třeba na Bayonettu, shodou okolností jí také vytvořil Kamiya. Antoniades totiž dodal, že na Západě mají vývojáři víc tendenci dělat hry reálnější. Vždyť také vyrostli na amerických a evropských komiksech, filmech, hudbě a kultuře obecně. „Nebudeme předstírat, že jsme Japonci, ani se za to nebudeme omlouvat,“ dodal Antoniades. Jak se nový Devil May Cry povede, uvidíme někdy během tohoto roku. Vyjde na Playstation 3 a Xbox 360.
Zdroj: CVG

DmC: Devil May Cry

ps3x360
Capcom, Ninja Theory
Datum vydání hry:
15. 1. 2013
Žánr:
Hack and slash/Beat 'em up, Adventura
KARTA HRY
8/10

Komentáře