David Cage se rozpovídal o hře Detroit: Become Human
„Detriot je největší projekt, na jakém kdy studio Quantic Dream pracovalo. Odehrává se v blízké budoucnosti ve městě Detroit a hlavní hrdinkou je Kara, kterou jsme představili v krátkém videu v roce 2011. Jsme nesmírně rádi, že hru můžeme nyní oznámit ve vlastní zemi v Paříži na Paris Games Week.“
„Existují Androidi, kteří mluví a pohybují se jako lidské bytosti, takže jsou opravdu součástí společnosti, navíc jsou zvyklí dělat různé úkony a věci. Nechtěli jsme udělat sci-fi, nechtěli jsme vymýšlet žádnou novou technologii, která by v laboratořích už dnes neexistovala. Chtěli jsme, aby svět byl hráči povědomý, a měl pocit, že to místo zná. Zároveň ale pochopitelně chceme, aby byl na každém kroku překvapen.“
„Vytvořili jsme krátké video v roce 2011 s postavou Kara, což bylo pro nás velmi vzrušující období a práci jsme milovali. Rovněž se nám líbila práce s herečkou Valorie Curry, která je skvělá, ale byl jsem trochu frustrovaný z toho, že jsem se nedozvěděl, co se stalo s Karou, když opustila továrnu, kde byla vytvořena. A to byl vlastně začátek Detroitu.“
„Detroit je fascinující místo. Je to skvělé místo pro průmysl, ale také pro kreativní lidi, pro umělce všeho druhu, a proto když jsme se zamysleli, kde by se měl objevit průmysl s Androidy, bylo to právě toto místo. Bylo to logické místo v mnoha ohledech. Vydali jsme se do Detroitu a prakticky celý jsme ho prozkoumali. Viděli jsme opuštěné kostely, a opuštěná místa, ale zároveň jsme navštívili skvělá místa plná fantastických lidí, z nichž jsme cítili energii, která byla hodně inspirující pro nás.“
„Detroit je postaven na zcela novém enginu. Milujeme vytvářet engine pro hru, je to trochu bláznovství, ale chceme využívat všechny možnosti konzole, a nabídnout tak vizuální a herní zážitek, který je omnoho lepší jak na předchozí generaci konzolí. Snažíme se vytvořit engine, který zlepší nejen vizuální stránku, ale také zlepší emoce, díky lepším animacím postav.“
„Detroit má samozřejmě některé společné body s našimi předchozími hrami. Je založen na vyprávění příběhu, je plný emocí a plně zapojuje hráče. Zároveň si ale myslím, že je v mnoha ohledech jiná oproti třeba Heavy Rain. Celá hra je postavena na tom, že hráč bude psát svůj vlastní příběh skrze svoje jednání a rozhodování. Může mít tedy velmi důležitý vliv na dopad příběhu, ale i na svět jako takový. Naším tématem je to, co znamená být člověkem, co znamená mít emoce, a to jsou věci, o kterých chceme mluvit.“
Komentáře