David Cage o nové technologii, budoucnosti studia Quantic Dream i spolupráci se Sony

Tvoje reakce na článek
Galerie




































novinka
Tomb Raider: Catalyst se bude odehrávat několik let po událostech z Tomb Raider: Underworld
recenze
Terminator 2D: NO FATE
novinka
Bruce Straley oznámil svoji novou hru, logickou dobrodružnou hru Coven of the Chicken Foot
novinka
Porovnání hry Tomb Raider: Legacy of Atlantis s originálem z roku 1996
novinka
Kooperativní akce John Carpenter’s Toxic Commando se připomněla novým trailerem, víme datum vydání
novinka
Jonathan Blow oznámil novou logickou hru Order of the Sinking Star
novinka
Hra Clair Obscur: Expedition 33 si odnesla rekordní počet ocenění, včetně toho pro nejlepší hru letošního roku
novinka
Oznámena dobrodružná hra The Free Shepherd, v hlavní roli je pastevecký pes
novinka
Star Wars: Fate of the Old Republic není přímé pokračování Knights of the Old Republic
novinka
Oznámena akční hra Gang of Dragon od tvůrce série Yakuza
Komentáře (8)
Nemůžu si pomoc, ale tento člověk fakt není dobrý scénarista. Řekl bych, že po průseru Beyond a naprostému průměru Detroitu, kde jedno prázné klišé střídá druhé mě ani moc nemrzí, že Quantic Dream už nejsou exklusivní pouze pro Sony.
No jelikoz jeho dilo je jedno velké klišé a dotahnul to k dokonalosti s debilitou jmenem Detroit (jako vazne se neda hrát tenhle typ her jinak nez za pomoci qte???) stejne debilni mechaniky jako v beyond two souls. Pan ma rozhodne velké ego ale kvalita her je porad stejna uz od heavy rain. Zádný posun. Mackej tlacitka, občas zatoc triggerem. Rozhovory a volby jsou taky něco, nedostatek informaci pro rozhodování. Kdyz uz náhodou dej dojde do roviny kdy by bylo mozne se rozhodnout (spoiler: naprasit nebo nenaprasit vraha) tak hra rozhodne za vas a volbu vam neda. Ale kdyz nepohnete packou tak nenalijete ani kafe. Na kazdou kravinu musim dělat interakci. Ale kdyz s vozíkem beham po místnosti jako závodník, pan sedi s výrazem mentala a neřekne ani popel. Za mne jsou to matlanice s hloupým a předvídatelný příběhem s relativně pěknou grafikou a špatným technickým zpracováním (v jedne lokací se treba nečetla cca jen polovina textur). K filmovosti to ma daleko asi tak jako bagr k jahodam.
Njn.. Nějak mu ta slava stoupla do palice. U SONY si přičichnul k velkým prachum, a očividně zjistil že jich může mít ještě víc, když se od SONY trhne.. A pustí se na mobilní trh... Kde je jedna sračka vedle druhé, prošpikovaná microtransakcemi. Ano ano, je mi jasné že na tohle by jim SONY peníze nikdy nedala... 😉 Tuším že jsem četl že se v dobrém nerozešli
Beyond byla sračka a na lesba tam podala tragické výkony raději no-name herce jako v Detroit a mnohem lepší rozvětvení příběhu, protože jestli ty hry něco dělá stále hrami tak možnost hráče ovlivnit vývoj události a ten v Beyond byl nejslabší v rámci her od QD.
Detroid nebyl špatný jen to ke konci byla už trošku nuda a konce byli celkem předvídatelné. Hrou se to moc nazvat nedalo spiše interaktivním filmem.
Přeju jim, aby jejich další hra byla stejně kvalitní, jako ty předešlé. Uvidíme s čím přijdou, možná se pokusí i o změnu žánru, ale to bych asi ani nechtěl.
Víc her najednou? Cítím úpadek kvality
Jako nemuze se jim uprit,ze co hra to super pribehovy az filmovy zazitek.Dalsi hra bude jiste super.Zatim mi od nich chybi Heavy Rain.Ty skoky tam videt jsou.