David Cage o nové technologii, budoucnosti studia Quantic Dream i spolupráci se Sony
novinka
10
Martin Šmíd, 28. 7. 2019 23:05
David Cage se nedávno zúčastnil Comic-Conu v San Diegu, kde magazínu Gamespot poskytl rozhovor, v němž se následně rozpovídal o budoucnosti studia Quantic Dream a nových technologiích, které budou podporovat konzole nové generace. „Technologie se neustále vyvíjí a navíc nyní přicházejí nové platformy, takže chceme realismus dále posílit. Mluvil jsem o fotorealismu po celé roky, přičemž s každou novou hrou se mu chceme přiblížit. Myslím, že Detroit vypadal o dost lépe než Beyond, Beyond zase vypadal lépe než Heavy Rain, a tak dále. S další hrou se pokusím udělat podobný skok ve vizuální kvalitě. Jednou z klíčových věcí přitom bude nasvícení. Hlavně ve spojení s novou technologií ray tracing, o které se v současnosti hodně mluví. Bude to určitě zajímavé ji využít ve hře, protože díky ní budeme moci zlepšit odrazy, osvětlení i stíny. Nemyslím si, že budoucnost bude jen o rozlišení. Vím, že lidé dnes mluví o 8K, ale raději se zaměříme na kvalitu nasvícení,“ říká David Cage.
Ten následně i řekl, že do budoucna si bude chtít studio Quantic Dream vydávat své hry samo, stejně tak v tomto pomáhat jiným studiím. To mu bude umožněno i díky finanční podpoře od společnosti NetEase, a i díky ní může ve studiu vznikat několik projektů najednou. „Pracovali jsme v posledních dvanácti letech exkluzivně se společností Sony, a myslím si, že to bylo fantastické partnerství. Opravdu jsme si spolupráci hodně užili, za což mohlo i to, že jsme měli hodně tvůrčí svobody. Mohli jsme dělat hry, které jsme chtěli, což bylo skvělé. Po těchto letech jsme se ale rozhodli, že se chceme posunout, zkusit nové cesty a zároveň se i sami stát vydavatelem. A také jsme chtěli pracovat na více hrách najednou. Vidíme navíc, jak se videoherní krajina mění, vidíme nové platformy, mobily i cloudové hraní, a rozhodně jsme chtěli být této krajiny součástí,“ říká David Cage ohledně budoucnosti studia.
Zdroj: wccftech.com
10/10
Komentáře