Bývalý technický ředitel Rockstaru zavzpomínal na zrušenou hru Agent, měla připomínat Jamese Bonda
Jenomže zároveň začal vývoj hry Grand Theft Auto IV. „Představa byla taková, že se tým na severu rozdělí zhruba na polovinu. Polovina z nás by pracovala na dalším Grand Theft Auto (4) a druhá polovina na Agentovi," říká Obbe. Ten dodal, že Agent byl daleko lineárnější než GTAčko, s lokacemi jako francouzské středomořské město, švýcarské lyžařské středisko nebo Káhira, a měl obsahovat i velkou vesmírnou přestřelku s lasery. „Byl to klasický James Bond. Atmosféra byla cool. Tým na hře pracoval více než rok, ale vývoj nepokračoval tak dobře, jak jsme doufali. Bylo nevyhnutelné, že se nakonec za Grand Theft Auto 5 bude muset postavit celá společnost. Snažili jsme se hru zkrátit ve snaze dokončit její větší část dříve, než přijde nevyhnutelný telefonát z New Yorku. Vystřihli jsme celou jednu úroveň (myslím, že Káhiru) a možná i vesmírnou část,“ vzpomíná Obbe. Nakonec se vedení Rockstaru rozhodlo hru zrušit, protože se domnívalo, že odvádí velkou pozornost od vývoje GTA V.
Komentáře