Před pěti lety vyšla pro staré konzole akční hra Homefront. Ačkoliv měla několik nedostatků, mezi nimiž byla i krátkost, celkem jsem si ji oblíbil díky zajímavému námětu a slušné akční hratelnosti. Následně se značka po krachu THQ dostala do rukou německého studia Crytek, které se rozhodl připravit pokračování na svém vlastním enginu, přičemž vývoj svěřilo svému partnerskému studiu v UK. Jak ale asi víte, ani u Cryteku se Homefront moc dlouho neohřál, po finančních problémech putoval k Deep Silveru, společně i s vývojáři z UK pobočky, kteří založili nové studio Dambuster. Otázka proto byla, jak moc se na finální hře podepíše problematický vývoj. Bohužel více, než by bylo zdrávo. Homefront: The Revolution do žánru akčních her žádnou revoluci nepřinesl, a já pevně věřím, že alespoň přinese revoluci do společností Microsoftu a Sony, přesněji do testování her, které se na jejich konzolích objeví, aby už nikdo neměl příležitost a hlavně tu drzost, za něco takového chtít peníze. Více ale níže v recenzi.