Metro Exodus

Metro Exodus
recenze  87
Martin Šmíd, 13. 2. 2019 16:00
Letos je tomu devět let, co nám vývojáři z ukrajinského studia 4A Games přinesli povedenou akční hru Metro 2033, jejíž předlohou byl úspěšný román od Dmitryje Glukhovskyho. Ta stavěla na hutné atmosféře, ohromujícím zpracování a zábavné akci. Sám autor knižní předlohy se několikrát vyjádřil, že se mu herní zpracování líbí, navíc byl určitě i rád, že si k jeho románům tímto našli cestu noví čtenáři. O tři roky později jsme se dočkali volného pokračování - Metro: Last Light, které už vyšlo zároveň pro všechny hlavní platformy. Vývojáři v něm zužitkovali všechny své zkušenosti a z Metra se pak stala i velká videoherní klasika. Není tak divu, že když byl před zhruba dvěma lety oznámen nový díl Metro Exodus, očekávání byla hodně vysoká. Jestli se je podařilo vývojářům naplnit, se dozvíte níže v mé recenzi. Jen prozradím, že to bude docela solidní jízda.
Metro Exodus

Recenzovaná verze: PlayStation 4 Pro

Metro Exodus, jehož předlohou byl román Metro 2035, pochopitelně navazuje na konec hry Metro: Last Light. Pokud jste ovšem předchozí díly nehráli, nemusíte se bát, že byste si hru Metro Exodus neužili. Je ale pochopitelně lepší, pokud jste je hráli, ať už kvůli postavám nebo několika dalším souvislostem. Každopádně věc se má tak, že uběhlo už 23 let od velké války, která vyhladila téměř sedm miliard lidí a poslední zbytky žijí stále v moskevském metru a každý den se musejí vypořádat s jejími následky, ať už všudepřítomnou radiací nebo s nejrůznějšími monstry. Mezi přeživšími je i hlavní hrdina Artyom, který nepřestal snít o místě, kde by mohl žít bez obav z radiace a různých monster, nyní už se svoji ženou Annou, takže se vydává každou chvíli na povrch a hledá signál od možných dalších přeživších. Sen se ale během jednoho výletu na povrch změní v hotovou noční můru, až si bude Artyom říkat, jestli vyplatilo takto snít. Každopádně společně s Annou a několika dalšími členy speciální jednotky se vydává ve vlaku Aurora na cestu skrze Rusko a jeho divočinu, aby našel tolik vytoužený ráj. Nerad bych tu nějak spoileroval, protože parádní příběh plný zvratů, skvěle napsaných postav, dialogů a různých komunit si musíte užít každý sám. Příběh ale rozhodně nikoho nezklame a dokáže sám o sobě udržet u televizní obrazovky až do skvělého finále, na které budete vzpomínat ještě hodně dlouho. To navíc velmi dobře uzavírá tuto jedinečnou trilogii. 

Na Metro Exodus je od první minuty vidět, že vývojáři nyní měli po předchozích úspěších daleko větší ambice a rovněž i rozpočet, protože vše je takové rozmáchlejší a působí draze oproti prvním dvěma dílům. A možná bych i cestu Metra tímto trochu přirovnal k sérii Zaklínač, kde také až s třetím dílem vývojáři z CD Projekt RED dokázali naplno zrealizovat to, co vždy chtěli. Je ale také nutné zmínit, že v 4A Games nezapomněli na předchozí díly a jeho fanoušky, takže stále staví na jejich kvalitních a oblíbených základech. Metro Exodus je pořád atmosférickou akční survival akcí s hororovými prvky, ovšem nyní daleko ve filmovějším a velkolepějším pojetím. A musím říci, že se mi hra díky tomuto hodně líbila a neskutečně jsem si užíval každou minutu, navíc jen těžko se od ní člověk odtrhává. Pořád se něco děje a hra udržuje hráče v napětí, jak bude vše následně pokračovat. 

Že měli vývojáři daleko větší rozpočet, ukazují i samotné úrovně s parádním designem. Pokud hledáte opět lineární akční hru se silným zaměřením na příběh, opět ji tu najdete. Nemusíte se bát, že by se hra nějak dramaticky změnila. Vývojáři ovšem připravili i několik rozlehlejších úrovní, jde o takový menší open-world, možná bych to přirovnal stylem k poslednímu God of War. V nichž následně máte vždy vytyčené cíle z hlavní příběhové linky, ale také vám NPC postavy občas zadají nějaký ten vedlejší úkol, který můžete, ale také nemusíte splnit. Vedlejší úkoly jsou většinou spojené s nalezením určitého předmětu, případně s průzkumem lokací, čímž si hlavně obohatíte samotný herní zážitek a odhalíte více o zdejším světě. 

Co se mi během plnění úkolů líbilo, tak je skutečnost, že vývojáři jdou na vše trochu, no spíše docela dost old schoolově a nevedou hráče za ručičku. Na mapě, kterou si můžete kdykoliv jednoduše vyvolat stisknutím touchpadu, máte jen vyznačená důležitá místa, ale už nemáte žádnou šipku, která by vás k nim dovedla, navíc informace a podrobnosti o úkolech se dozvíte jen od ostatních NPC postav. Tento přístup se mi líbí, protože pomáhá hlavně samotnému průzkumu herního světa, který tak více vnímáte a tím pádem si ho i více užíváte. To je opak od toho, co vidíme v jiných podobných hrách, které vás dovedou za ručičku až k cíli, který ještě vyznačí, abyste ho náhodou nepřehlédli v místnosti metr na metr. Zde víte jen lokaci a pak je na vás, abyste ji prozkoumali a našli to, co potřebujete a hledáte. 

Jak už jsem zmínil výše, hra se tentokrát odehrává i mimo Moskvu, takže navštívíte řadu rozmanitějších lokací, které vás provedou napříč ruskou divočinou. Podíváte se k řece Volze, na Sibiř do tajgy, které se radiace prakticky vyhnula, a nebude chybět ani poušť u Kaspického moře, kde jsem si chvilkami připadal jak v Mad Maxu. Větší rozmanitost prostředí hře rozhodně pomáhá a vždy jsem si užíval příjezd do nového, stejně jako rozmanité problémy, kterým budete během hraní čelit. Hlavně ve spojení s několika místními komunitami, které nejsou zrovna rádi, že se jim tam i s dalšími členy posádky potulujete. Je docela zajímavé, že prakticky v každé post-apokalyptické hře se lidstvo vrátí o několik stovek možná tisíc let zpět, přičemž se vytvoří skupinky, které rádi obchodují s otroky, lidojedi a další fanatici. Ty naleznete i zde, a možná si díky nim následně uvědomíte, že radiace není zase tak špatná a kamrlík v moskevském metru je docela fajn. 

Co musím u prostředí ještě zmínit je i skutečnost, že vývojáři zapracovali na proměnlivém počasí, takže třeba u řeky Volhy začne z ničeho nic hustě pršet, zatímco na poušti zase přijde písečná bouře. Rovněž se během hraní mění dynamicky denní doba, což má následně vliv i na samotnou hratelnost. Zatímco přes den potkáte většinou lidské protivníky, v noci spíš, ale rozhodně klid nemáte. Na povrch vylézají různí mutanti a další stvůry, a musíte se potýkat i s dalšími problémy, které ve dne nejsou. Musíte tak sem tam i přemýšlet, jestli se daná mise vyplatí plnit spíše večer nebo přes den. 

Nedávno jsem zaznamenal na fóru otázku, jestli stále Metro Exodus nabízí i ona temná zákoutí metra. Odpověď je pochopitelně kladná. Ačkoliv se odehrává většinou na povrchu, pořád budete prolézat i různé bunkry a základny, kam se denní světlo nedostane, a nechybí pochopitelně ani stanice metra. Více ale spoilerovat nebudu.  

Protože se hra odehrává i mimo radiací zamořenou Moskvu, už nemusí mít Artyom neustále nasazenou masku a vyměňovat jeden filtr za druhým, ale i na tu pochopitelně pořád dojde a je důležitou součástí hratelnosti, když se třeba vydáte do zamořených částí zdejšího světa. Survival prvky jsou tedy stále přítomné, a jsou spojeny i třeba s výrobou lékárniček, různých bomb, vylepšování obleku za nalezený materiál i následné modifikace různých zbraní. Artyom umí střílet z pistolí, brokovnic, samopalů, kuší a dalších zajímavých hraček, které můžete modifikovat o nalezené součástky. Tím tak zbraně budou ještě účinnější v boji proti lidským protivníkům i všelijakým monstrům. Úprava zbraní či výroba nábojů, lékárniček a dalších předmětů je zpracována jednoduše, je plně intuitivní a nebude činit problém ani naprostému nováčkovi. 

Pokud vás napadnou monstra, hra jich obsahuje hned několik druhů, jde o klasickou rychlou střílečku, u níž ovšem musíte pořád počítat každý náboj. Těch na vyšší obtížnosti nemáte zrovna dostatek a tak každý náboj, který mine cíl, sakra bolí a může se později hodit. Neustále tak musíte prozkoumávat okolí, hledat skryté krabice s náboji a tak dále, takže v tomto se základ hratelnosti Metro Exodus od předchozích dílů moc neliší. Survival prvky, které jsou navíc dobře vybalancované, hrají stále velmi důležitou roli. Naštěstí zásoby si můžete za nalezený materiál vždy doplnit u pracovních stolů, které jsou rozmístěny po světě, ale také v hlavní základně v podobě lokomotivy Aurora. 

Zatímco při střetech s mutanty jde hlavně o akci, to při potkání lidských protivníků máte více možností díky přítomnosti docela solidně fungujícímu stealth systému, takže je možné vše řešit do velké míry potichu. V řadě situací je to samozřejmě lepší, protože nepřátelé jsou v přesile a na vyšší obtížnosti vydrží Artyom pár kulek. Když už ale na přestřelky dojde, jsou zábavné, ačkoliv mám trochu výtku k umělé inteligenci. Ta není zrovna nejlepší. Nepřátelé se sice pokoušejí krýt, ale občas mi přišlo, že jen stojí nebo pobíhají bezhlavě po úrovni. To by se dít nemělo, a pak když se třeba nepřítel zasekne a nic nedělá během jinak dobře nadesignované přestřelky, hodně to zamrzí. 

Jak už jsem zmínil výše, Metro Exodus má daleko otevřenější lokace a jde tedy i svým způsobem o takovou poloviční open world hru. Tím pádem je těžké odhadovat, jak dlouho vám bude průchod trvat. Já jsem hlavní příběhovou linku na střední obtížnost s několika postranními úkoly dohrál za nějakých dvacet hodin, což je určitě solidní čas na příběhovou akční hru. Navíc určitě se vyplatí následně vše dát znovu, a to rovnou ze dvou důvodů. Prvním je samozřejmě splnění všech úkolů a zároveň průzkum samotného světa, který má řadu tajemství, které fanoušci určitě budou chtít odhalit – můžete sbírat pásky a různé další sběratelské předměty. Druhým důvodem je skutečnost, že svým jednáním ovlivňujete osudy několika vedlejších postav, takže ve svých rukou máte, jestli přežijí nebo ne. Příběh se tak může částečně odehrávat jinak, a právě vyzkoušení jiné cesty je určitě slušným lákadlem do opakovaného hraní. Docela mi bylo líto, když jsem o nějakou postavu z vlaku přišel, protože jsem si k nim udělal během hraní pěkný vztah, takže určitě si dám vše znovu a pokusím se je zachránit.

Už od první ukázky bylo jasné, že Metro Exodus bude technologicky opravdu nádhernou hrou. Vývojáři, kteří si vytvořili svůj vlastní engine, ji sice prezentovali na nadupaných PC, ale ani konzolová verze se rozhodně nemá za co stydět. Vypadá naprosto fantasticky. Už od první minuty budete žasnout nad nádherně vypadajícím prostředím, maximálně detailními postavami i nejrůznějšími efekty, které kolikrát vyráží dech. Takto nějak si prostě představuji moderní akční hru vydanou v roce 2019. Vývojáři si byli vědomi, že hra vypadá nádherně, a proto připravili i velmi kvalitní Photo režim, díky němuž můžete jednoduše pořizovat krásné záběry a ty následně sdílet s ostatními. Určitě vás ale i zajímá, jak je na tom samotná optimalizace. A rovnou mohu říci, že docela dobře. Hra je po většinu času stabilní a neměl jsem s ní problémy. Jen v několika částech se viditelně zakuckala, to snad vývojáři ještě trochu opraví. Stejně jako docela dost bugů. Metro Exodus je zatím nejambicióznější a největší hrou, na jaké kdy ukrajinští vývojáři pracovali, takže se jí bohužel nevyhnuly různé grafické bugy nebo glitche. Na samotnou hratelnost vliv nemají, ale rozhodně by tu být neměly. Je tedy do budoucna co opravovat. 

Zpět ale na pozitivní vlnu, a to k fantastickému ozvučení, které se společně s vizuální stránkou stará o velmi hutnou atmosféru, která by se dala přímo krájet. Najednou si budete se sluchátky na uších připadat, jako když se nacházíte přímo v uličkách metra či ve světě po obrovské katastrofě. Kvalitní je i hudební doprovod, stejně tak dabing jednotlivých postav. Než svoji recenzi ukončím, musím zmínit i českou lokalizaci. Ta je jako u předchozích dvou dílů přítomna, navíc je opět kvalitní, takže si mohou parádní příběh Artyoma užít naprosto všichni.

Metro Exodus je vynikající akční hra, jejíž největší devízou je bez pochyb skvěle napsaný příběh s uvěřitelnými postavami, které si prostě a jednoduše oblíbíte. Oproti předchozím dílům je navíc i daleko rozmanitější, nabízí i otevřenější úrovně s vedlejšími úkol a dává vůbec více volnosti. Přesto si pořád zachovává charakteristické prvky a hlavně opravdu hutnou atmosféru post-apokalyptického světa. Hru trochu sráží dolů umělá inteligence a časté bugy, ale nic nemění na tom, že si ji užijí jak fanoušci předchozích dílů tak samotného žánru. 

Metro Exodus

Metro Exodus
ps4xone
Deep Silver, 4A Games
Datum vydání hry:
15. 2. 2019
Žánr:
Střílečka, Adventura
KARTA HRY
9/10
reklama reklama

Komentáře

pitrsone #Trololo
14. 2. 2019 8:36
👍2
PanKral např. v dying light hlavní hrdina mluví a na škodu to není. Podle mě to postavě dodává aspoň nějaký charakter. 
14. 2. 2019 10:21
Ahoj, nevím zda to přečte autor recenze ale zkusím to. Zajímá mě ovládání na gamapadu, viděl jsem gameplay u konkurence a redaktor to hrál, jakoby držel ovladač poprvé (recenzi dělal na PC, takže to neměl"v ruce").Už jsem slyšel i jinde že ovládání není ideální. je to vážně takové peklo, nebo to běžný konzolový hráč dostane brzo do ruky?
pitrsone #Trololo
14. 2. 2019 12:49
👍1
@marosho: předchozí metra se na gamepadu hrají naprosto v pořádku. Tady to nebude jiné o to se neboj. Mě se fps na gamepadu hrají dobře. Vše je to o zvyku nic vic. 
14. 2. 2019 13:11
@pitrsone: Já právě hrál předchozí Metra jak na PC tak na PS4  a souhlasím.  Jen mě překvapilo, jaké problémy ten redaktor měl, ač hru recenzoval na PC donedávna to byl zarytej konzolista. 
StepoBella #Guardian
14. 2. 2019 21:55
👍1
Pitrsone - Myslím že Oplan mluvil o FPS žánru, což Dying Light fakt není 😏Jinak ke hře... Metro!!? Co dodat. Prostě se těším.. Přesně jak napsal Oplan, tohle už se moc nevidí. Kvalitní FPS hry už prakticky nejsou. Takove ty ze staré školy jako je právě Metro. Vždycky se mi líbil takový ten detail, konkrétně v Metru, když hlavní postava jen tak stojí na místě, a drží zbraň... tak ji začne okukovat, třeba i přeleští, a tak. Takové věci se už dneska do her nedávají což je velká škoda. 
diR3cT #PS4
15. 2. 2019 0:14
👍2
Respekt.😂 Potkat se na ulici, tak ti 99% lidi tady rozbije bubu ty respekte. 😂
CoutyCZ #PS4
15. 2. 2019 22:28
👍3
@StepoBella: k těm detailům, hodně u scifi her koukam na jednotlivý desing zbraní, různých zařízení, výstroj vojáků atd jak by to fungovalo v reálu, a metro je jedna z mála her kde ty jednotlivé mechanické prvky vypadají tak že by i fyzicky v reálu mohli fungovat. Mám to nainstalováno, zitra mám volno, lednici plnou piv a přitelkyně je celý víkend u rodičů, takže je to jasný. Jak málo stačí človeku k radosti 
CoutyCZ #PS4
17. 2. 2019 10:32
👍2
Mám odehráno asi 8h a pořad sem v jedny lokaci, nemuzu se z ni dostat protože ji pořad prohledavam. Je to nádherný ten level desing. Ovládání je pecka, není to styl CoD nebo battle ze bezis a hned zameris. Tady když bezis tak si takovej neohrabanej. Snazim se nikoho moc nezabijet kromě mutantu a hraje se to fakt dobre, jedine na co si musíte zvyknout je jiné rozložení rychle nabídky kde mate svitilnu, batoh, masku atd..A co doufám ze opraví tak ten loading. Na ps4 to je skoro 3minuty. Nebo tak to mám já na  PS4 první generace. Za mě 9/10.
17. 2. 2019 10:53
👎4
Arťom mluví u jednoho z konců. Sory za spoiler 
CZMARTY7 #PS5
17. 2. 2019 11:14
👍1
Tak na XOX v DOLBY ATMOS je to teda taková klasa, že mě nezklamali na vteřinu.... Možná trochu ty obličeje postav, ale jinak, venkovní záběry HALF LIFE jasnej, no 9ka to jisti! 
Synactix #Synactix
17. 2. 2019 11:50
👍2👎1
Tak v noci dohrano, bohuzel za me lehke zklamani. Nejhorsi je nemej Artjom, uplne to srazi pribeh, kazi atmosferu, dale dost bugu a glitchu, tupa AI, dlouhe loadingy na zakladni PS4. I ten semi open-world byl krokem vedle. Navic se mi nelibi, jak hra operaruje s tim, jaky dostanete konec. I presto vse jsem se ale slusne bavil, za me 7/10. Cekal jsem vetsi bombu, ale bohuzel...
Kakadouch #PS5-NSW
17. 2. 2019 12:07
a zameraj mobku ked ma traslavu animaciu, je na mieste a v tisicine sekundy o 5m dalej a hlava kmita sem a tam .  Svet velmi pekne spraveny ale hratelnost hrozna.
Macek_7 #🍕🎮💪😴♻️
17. 2. 2019 18:56
👍1
Zatím jsem na začátku ale tvl. němá hlavní postava mě hrozně sere. Proč to sakra ti lidi dělají. Naštěstí zde to vypadá že ostatní postavy to svými dialogy zachrání ale stejně tohle je hrozny preslap moderních her. Zkousnul jsem to ještě u gta 3 ale v dnešní době. 🤨
AsuraCZech #OverLord
17. 2. 2019 22:12
👍2
Tak dohráno a za mě slušná dávka Metra, atmosféru to má skvělou, otevřenější lokace se mi opravdu zamlouvali a připomněli mi Stalkera :) Postavy dobré a opravdu slušně napsaný dialogy, bavilo mě jen tak chodit po vlaku anebo i venku je poslouchat,  příběh se mi zamlouval a jako vždy dobrý konec :), pocit ze střelby perfektní a možnost modifikace zbraní se mi líbí, upřímně s ovládáním jsem neměl po zvýšení citlivosti problém,  spíš mi nepřijde úplně intuitivní jako u jiných FPS.  Vytknul bych jen pár maličkostí, němý Arťom, zatím co v minulých dílech mi to nijak nevadilo, tady to při určitých situacích působí úsměvně, potom animace postav působí hodně zastarale jak těla tak obličeje, mimika tam skoro není a dneska už je standart prostě jinde. Bugy jsem žádný nezaznamenal až asi na jednu létající konvici a mutanta co se mi teleportoval do stropu a čouhaly mu nohy :D Za mě naprostá spokojenost :)   
19. 2. 2019 10:09
👍1
Šíleně mě ve hře štve to, že při chůzi udělám jeden krok, popojdu sotva půl metru, ale zvukově to zacupitá, jako kdybych udělal 6 mikrokroků. Všiml si toho někdo ?  
CoutyCZ #PS4
19. 2. 2019 13:34
@Spalik1893: to už bylo v předchozích dílech, vývojáři některé věci používají zřejmě z nostalgie 😂
20. 2. 2019 7:01
👎4👍1
První dvě metra jsem nehrál a toto jsem pořizoval s obrovským očekáváním - na základě hypu, hodnocení atd... Ihned po zapnutí mě ale šokovala grafika hry. Obličeje postav mi přišly na úrovni her 5 let dozadu. (okolí není špatné ) Další věc, která mi vadí,  je takový nekonzistentní pohyb Arťoma.  Animace skoků ( tedy pokud vůbec na něco 30cm vysokého vyskočí ) je hrozná,  míření přes překážky nějak funguje ? Dialogy např. ve vlaku mi přijdou hrozně nepřehledné, skoro není poznat kdo mluví. Vlastně vždy ječí ta moje kačena, která mi vadí ze všeho nejvíc ! Moje předešlé hry Spider, GoW, Detroit, Battlefiled 5 byly graficky, ne o level, ale minimálně o dva jinde. O hratelnosti, vyladěnosti se nemá cenu bavit. Nevím, zda jsem měl přehnaná očekávání, nebo je tato hra TOP hlavně pro ty, kteří mají za sebou první díly , je to jejich srdcovka a dokážou přimhouřit (zavřít obě oči), ale já jsem dost zklamaný :(( 
20. 2. 2019 7:32
@Spalik1893: Grafická stránka hry je lepší, než u her co jsi jmenoval. Narozdíl od BFV má hra lepší grafiku a animace postav a mnohem lepší nasvícení, které není přepálené, ale vždy působí přirozeně. Oproti těm ostatním je to také posun vpřed, nehledě na to, že DBH a GoW jsou koridorovky. Jinak řekni mi název postavy z těchto her, která má lépe animovaný obličej, protože hry na Frostbitu to vážně neumí. Hratelnost je laděná do oldschool HC stylu a dle mě je mnohem lepší, než v arkadádách co jsi jmenoval. Příběh hry je také narozdíl od všech jmenovaných her (vyjma DBH) dospělý a postavám si vytvoříš pouto.M.E je teď asi nejlépe vypadající hra. Míra detailů je v kombinaci s vykreslovací vzdáleností a nasvícením něco neuvěřitelného. Obzvláště pak nanpc se zapnutým RTX.
20. 2. 2019 7:37
@PanKral, ty nejmoudřejší ze všech nejmoudřejších playerů na světě. Napsal jsem pouze svůj objektivní pohled na hru, která mě zklamala. Nebo se zde mají hodnotit pouze kladné věcí ? V tom případě se omlouvám. Nikomu nic nevnucuji a nevím proč bych měl robit recenze, od toho jsou jiní. Ale stejně tak bys je neměl robit ty - Král s pravopisem devítiletého šaška..
20. 2. 2019 7:44
@mart1n02  možná to je tím oldschool stylem,  možná tím, že jsem nehrál ty předešlé díly. (pro p.Krále - neznamená to, že mi je 14)  Dám tomu větší šanci a třeba to pouto vznikne ;) Ale i přesto mi to na PS4Pro opravdu graficky nepřijde zdaleka tak dobré, jak zmíněné koridorovky..
20. 2. 2019 9:43
👍1
@Lagzz: ona ta mimika obličejů je hodně dobrá, ale přijde mi, že se to naopak snažili udělat co nejlepší a nakonec ty animace trošku přepískly. Občas jich je až moc a postava až nepřirozeně gestama naznačuje co chce říct
15. 3. 2019 10:09
NENÍ to zase tak špatný. Ale reakce postav na dění a ty grimasy v obličeji při rozhovorech... :D jako.. tu hru dělali 5 let? A herní mechanismy se táhnou od prvního dílu (na který oba dva další rozhodně nemají ani omylem) ale i tak je to trochu zastaralý. Open world metru úplně nesedí (možná měli nechat volnější ruku typkům co dělali S.T.A.L.K.E.R.a, který si na tenhle projekt přizvali) ale špatný to NENÍ. Po první záplatě se to na PS4 dá aspoň hrát. Je škoda že hlavní hrdina mluví pouze při načítání hry (tak to bylo i u předchozích dílů) jenže tady to vypadá už dost trapně když si postavy sami odpovídají na své otázky. Moc práce si s tím nedali, doufajíc, že grafika všechno zachrání.  Mám spoustu výhrad i k příběhu (četl jsem knihy tak to mám s čím srovnávat ale to je na dýl) jako celek je to DOBRÁ hra, ale za mě 7,5/10 Metro už není Metro.
15. 3. 2019 12:49
A2: na základní PS4 to vypadá parádně to musím potvrdit, ale zároveň to na ní jede že všech platforem nejhůř. To jsem četl někde ve srovnání a jako majitel PS4 musím potvrdit že tam jsou občas propady fps a to dost silné nicméně ne tak časté. Ale pořád je to hratelné :)
15. 3. 2019 13:51
Spalik1893: tak ty zvuky chůze jsou hodně mimo až mě to se*e!!  :D nechápu že to tak nechají...
haryvotruba #Reiður
15. 3. 2019 20:33
Joo ta chůze je fakt mimo 
MCbober❤️kurwaCZ #[HRANATOST]
9. 3. 2020 15:05
Po 3hod hrani bych to zaradil mezi nejhorsi hry co sem kdy hral
Herr Flick #Kryptoboss
9. 3. 2020 18:04
REKLAMA
REKLAMA