Naruto: The Broken Bond

preview  10
Lukáš Kunce, 13. 10. 2008 20:42
Díky překvapivé úspěšnosti prvního dílu Rise of a Ninja se Ubisoft rozhodl vydat další díl této RPG rvačky a my si řekneme, jak asi bude toto pokračování vypadat. Naruto: The Broken Bond přichází a opět jako Xbox 360 exkluzivní záležitost.

V událostech první Naruto hry pro Xbox360 jsme si zažili příběh okopírovaný dle anime předlohy od 1. do 80. dílu. Nyní Narutův příběh pokračuje a neměl by být nijak horší než první díl, ba co víc, měl by být ještě lepší. V The Broken Bond si zažijeme 81. až 135. díl, který skrývá jistě nejedno dobrodružství. Příběh navazuje přímo na první díl, takže doporučuji zahrát si Rise of a Ninja, abyste hře lépe porozuměli. Konoha byla útokem Orochimara tvrdě poškozena a potřebuje jak opravu, tak ochranu. A navíc musíme pomoci Narutovi zachránit jeho přítele Sasukeho. Tak hurá do toho! Velmi vítanou inovací je možných sedm hratelných postav v Adventure modu. V jedné chvíli tedy můžete běhat až se třemi postavami. Postavy pak budeme moci přepínat D-padem, abychom je mohli kdykoliv rychle střídat. To představuje možnost kombinovaných útoků a více technik k provádění. Samozřejmě budeme muset řešit situace jako např. odhalení výbušných lístků, které bez Nejiho byakuganu zkrátka nespatříme.

Ubisoft pozměnil styl hry, a tak už nebude tolik bojová, jak tomu bylo v případě Rise of a Ninja. V Adventure modu bude více možností a celkově mu bude věnována větší pozornost. Svět bude samozřejmě rozlehlejší, takže se můžeme těšit na průzkum nových lokací. V gameplay demu jsme spatřili jednu z herních hádanek. Máte za úkol dostat několik banditů, ale než je pobijete, musíte se k nim dostat. Jediná cesta vede přes řeku. Bandité však most zničili a vám tak nezbývá nic jiného, než vyřešit to, jak se přes řeku dostat. Jako první tedy použijete Narutovo Kage Bunshin no Jutsu (Stínové klony), které musíte balancovat, aby vytvořily most přes řeku. Pochopitelně přes něj nemůžeme přejít, takže co teď? Vždyť máme přeci další dva parťáky. Shikamaru pomocí své stínové formy stiskne páku na druhém břehu a máme vyhráno! Pokud bude více takových částí hry, budeme jedině rádi.

Provádění jutsu (technik) zůstalo stále stejné, takže se nemusíte učit žádný nový systém. Několik nových fint ovšem samozřejmě přibylo. Moc se těšíme např. na Narutův Rasengan, který nám v prvním díle hodně chyběl. Ten jsme ostatně také viděli v demu a jeho ničivá síla i vizuální podoba nás nadchla. Celkový koncept hry se příliš nezměnil. Hra stále těží z FOX enginu, ale nějakých změn se přeci jen dočkáme. Například se při spuštění Rage Modu už nezabarví pozadí, což bylo občas celkem o nervy. Dále byla malinko upravena grafika, samozřejmě pozměněna hudba, vyladěny různé herní chybky a jiné drobnosti. A samozřejmě nechybí klasický Fight mode. Zde si budeme moci zahrát až za 25 postav. Na rozdíl od Rise of Ninja, kde jsme hráli za 11 + 5 možných stažitelných. Nebude chybět ani online hraní po Xbox live v módu 1 vs. 1 a 2 vs. 2.

Naruto: The Broken Bond vypadá na úspěšnou herní adaptaci, ale nechme se překvapit. Ubisoft přeci jen tak nevydá špatnou hru. Od nového dílu očekáváme více než od minulého, už díky rozšířeným možnostem, více postavám a snad novým jutsu.

Naruto: The Broken Bond

x360
Ubisoft, Ubisoft Montreal
Datum vydání hry:
18. 11. 2008
Žánr:
Bojovka, Adventura
KARTA HRY
8/10

Komentáře

Související články

Naruto The Broken Bond