Vývojáři vyjadřují podporu studiu Rockstar Games
Celý únik, největší v historii herního průmyslu, vyvolal napříč celou branží obrovský rozruch. Hráči začali záběry kritizovat, a to hodně neprávem, protože pocházejí z rozpracované verze, několik let staré. Myslí si ovšem, že takto bude vypadat finální produkt, což je samozřejmě hloupost. Vývojáři z jiných studií ovšem vyjadřují vývojářům z Rockstar Games podporu. „Mým kolegům vývojářům, kteří jsou zasaženi nejnovějším únikem informací. Vězte, že i když je to teď zdrcující, přejde to. Jednoho dne budeme hrát vaši hru, oceňovat vaše umění a úniky budou zařazeny do poznámek pod čarou na Wikipedii," napsal na twitteru Neil Druckmann ze studia Naughty Dog, který má s leaky také bohaté zkušenosti.
„Úniky jsou hrozné pro všechny, včetně nadšených fanoušků, kteří se často dívají na nedokončený produkt a na základě toho vytvářejí naprosto falešná očekávání. Všichni prohrávají, je to na hovno. Cyklus ukaž nám hru a pak to vypadá hrozně, také jen zabíjí jakoukoliv moji naději na budoucnost, kde herní vývojáři mohou být otevřenější k publiku ohledně toho, jak se hry vyrábějí," napsala Alanah Pearce, která pracuje ve studiu Santa Monica Studio a je jednou ze scénáristek God of War Ragnarök. „Komentáře k úniku GTA6 je bolestivé číst, protože hráči nemají ponětí, jak vývoj her funguje. Hry vypadají na hovno, než se předvedou veřejnosti. Někdy, když jsou předváděny, části, které jsou ukazovány, jsou doslova jediné části, které vypadají dobře," dodal na twitteru Ben Golus.
Komentáře