Vývojáři Gravity Rush se inspirovali u hry Crackdown
novinka
6
Martin Šmíd, 15. 3. 2012 10:30
Hodně očekávanou hrou pro Playstation Vita je Gravity Rush od SCE Japan Studio. Možná jste si položili někdy otázku, kde vývojáři brali inspiraci pro tuto hru. Odpověď je trochu nečekaná, protože hlavním zdrojem inspirace byla Xbox 360 hra Crackdown. Režisér hry Keiichiro Toyama tuto informaci nyní řekl přímo na oficiálním Playstation Blogu. Líbilo se mu, jak Crackdown pracuje s otevřeným světem a vývojem postav, což se nakonec přeneslo i do Gravity Rush, akorát zde se ke všemu přidaly hrátky s gravitací. Keiichiro Toyama navíc prozradil, že původně vznikal Gravity Rush pro Playstation 3, ale když se jim do rukou dostala Playstation Vita, ihned věděli, že na ní se bude hodit daleko více.
Zdroj: vg247
9/10
Komentáře