Ueda: Chtěli jsme s The Last Guardian vytvořit něco dobrého v krátkém čase

novinka  36
Martin Šmíd, 1. 6. 2016 16:22
Fumito Ueda se v posledních dnech rozpovídal pro server IGN o vývoji hry The Last Guardian, přičemž se zmínil i o dlouhém a komplikovaném vývoji, který nebyl v plánu. „Hry Ico a Shadow of the Colossus trvalo příliš dlouho vytvořit, takže jeden z cílů s The Last Guardian byl vytvořit dobrou hru v krátkém časovém úseku, takže ze skutečnosti, že se vývoj takto protáhl, jsem byl překvapen. Je těžké mluvit o všech sporech, kterými jsme prošli, a je tu spousta věcí, o nichž nemohu mluvit. Nikdy jsem ale nepracoval na hře, která by měla tak dlouhý vývoj. Cítím se proto smutně, ale chci hru konečně dokončit. Mám smíšené pocity,“ řekl Fumito Ueda. Hra The Last Guardian byla poprvé oznámena v roce 2009 na E3, ale vývoj se protáhl kvůli technickým problémům. Následně bylo proto rozhodnuto, že už nevyjde pro PlayStation 3, ale silnější PlayStation 4, kde budou moci vývojáři snadněji realizovat svoji vizi.
Zdroj: IGN

The Last Guardian

ps4
Sony, Team ICO
Datum vydání hry:
6. 12. 2016
Žánr:
Plošinovka, Puzzle, Adventura
KARTA HRY
9/10

Komentáře