Ubisoft oznámil rozlišení pro hru Watch_Dogs
novinka
89
Martin Šmíd, 13. 5. 2014 22:00
Několik dní se na internetu živě debatuje, v jakém rozlišení nakonec poběží akční hra Watch_Dogs. Nejprve měla Sony na své stránce u PlayStation 4 verze rozlišení 1080p a 60fps, ale pak byla informace stažena, aby s ní následně přišel i Ubisoft. Možná i proto se vývojáři rozhodli všem spekulacím udělat přítrž a dnes oznámili, že PlayStation 4 verze poběží nativně v rozlišení 900p při 30fps, Xbox One verze pak kvůli slabšímu hardwaru v rozlišení 792p rovněž při 30fps. Producent hry zmínil, že ačkoliv některé hry běží na konzolích nové generace v 1080p, důležitější než pixely je samotný herní zážitek, který ukáže, že Watch_Dogs je tou pravou next-gen hrou. Udělat koridorovou střílečku v 1080p je vždy jednodušší, než velký otevřený svět se spoustou věcí. Dodal navíc, že rozlišení u vývojářů nikdy nebylo na prvním místě, protože chtěli vyladit hlavně hratelnost, která se neustále dynamicky mění, a samozřejmě jim šlo i o stabilní framerate.
Zdroj: null
8/10
Komentáře