UbiSoft: Kinect není vhodný pro hry jako HAWX

novinka  9
Martin Šmíd, 29. 7. 2010 12:15
Prakticky od oznámení Kinectu na letošní E3 se hráči obávají, jestli je tato technologie slučitelná s hardcore hrami. Microsoft sice tvrdí, že rozhodně ano, ale jiného názoru je producent hry HAWX, Edward Douglas. Ten si totiž myslí, že pro ovládání hry jako HAWX je nezbytně nutné, aby hráč měl nějaká ty tlačítka. Hráči totiž touží po něčem autentičtějším a to jim právě zaručí ovladače, které drží v rukou. Proč by si měl hráč jen představovat, že něco drží, zakončil svoji myšlenku Edward Douglas z Ubisoftu. Každopádně, i když Kinect není třeba vhodný pro HAWX, jsme zvědaví, jakých her se pro něj v budoucnu dočkáme.
Zdroj: cvg

Kinect

x360
Microsoft, Microsoft
KARTA HRY
8/10

Komentáře