Technologie FidelityFX Super Resolution potvrzena pro Xbox Series X/S

novinka  35
Martin Šmíd, 5. 6. 2021 22:43
AMD před několika dny představilo technologii FidelityFX Super Resolution, s níž bude chtít konkurovat DLSS od Nvidie. Zajímavostí na ní přitom je, že nevyžaduje strojové učení, navíc bude dostupná pro velké množství karet, přičemž by měla vývojářům pomoci k dosažení lepšího frameratu i vyššího rozlišení. Nyní Microsoft oznámil, že tuto technologii budou moci brzy využívat i vývojáři vytvářející hry pro konzole Xbox Series X/S. „V Xboxu jsme nadšeni technologií FidelityFX Super Resolution. Jde o skvělou metodu pro vývojáře jak zlepšit framerate i zvednout rozlišení. Brzy budeme sdílet další podrobnosti,“ stojí v oznámení Microsoftu. FidelityFX Super Resolution obsahuje čtyři režimy upscalingu obrazu, přičemž některý se zaměřuje na co nejlepší kvalitu obrazu, zatímco jiný na lepší framerate. Sony zatím neoznámila, jestli bude konzole PlayStation 5 do budoucna využívat technologii FidelityFX Super Resolution, ale podle AMD tomu nic nebrání.
Zdroj: Tisková zpráva

Xbox Series X

xsx
Microsoft, Microsoft
KARTA HRY

Komentáře