Studio Guerrilla Games slaví dvacet let od založení, hry Horizon: Forbidden West se prodalo přes 8,7 milionů kopií
„Jako Guerrilla jsme si hned na začátku udělali dost práce, když jsme vytvořili pohlcující 3D hry Shellshock: Nam ‘67 a Killzone. Naše malé studio bylo v té době nečekaně rychle katapultováno na světovou scénu. Drsná galaktická válka v Killzone zaujala hráče a my jsme byli hrdí na to, že jsme se prosadili v oboru a že jsme pro Sony vytvořili střílečku z první osoby. Netrvalo dlouho a vrhli jsme se do práce na pokračování. Zhruba v době, kdy přicházela na trh konzole PlayStation 3, jsme se stali first-party studiem PlayStationu. Opravdu nás podporovali v našich tvůrčích vizích a jejich nová technologie byla vždy nejlepší. Experimentovali jsme s nejnovějšími technologiemi, například ovladači PlayStation Move, a rozšířili jsme Killzone i na handheldy. Toto bylo pro nás období růstu ve všech ohledech. Orientovali jsme se v tom, co znamená být first-party studiem pro Sony, To, že jsme byli oblíbení, nás tlačilo jen k tomu, abychom chtěli roztáhnout svá tvůrčí křídla a byli stejně motivovaní, jako na úplném začátku," vzpomínají vývojáři.
U Killzone vývojáři nakonec nezůstali, protože přišli se značkou Horizon, která slavila a stále slaví mezi hráči obrovský úspěch, navíc z hlavní hrdinky Aloy se stala jedna z velkých ikon PlayStationu. „K 16. dubnu se prodalo celosvětově více než 32,7 milionů kopií her ze série Horizon, z toho 8,4 milionu tvoří Horizon: Forbidden West. Další miliony hráčů si hry Horizon zahrály díky předplatitelským službám a dalším akcím PlayStationu. Jde o milník, který jsme si před dvaceti lety, kdy jsme začali vyvíjet hry, nedokázali představit. Jsme vděční komunitě za pokračující lásku a podporu pro značku Horizon. Nakonec bychom se rádi podělili z nadšení, že dobrodružství Aloy bude pokračovat. Její nejnovější mise ji zavedla do ruin Los Angeles, a my se nemůžeme dočkat, až zjistíte, kam se vydá příště,“ říkají vývojáři ke značce Horizon.
Komentáře