Spencer: Odklad Halo Infinite byl až poslední možností
novinka
71
Martin Šmíd, 13. 8. 2020 11:17
Začátkem týdne Microsoft oznámil, že odkládá očekávanou akční hru Halo Infinite od studia 343 Industries až na příští rok. Toto oznámení bylo obrovským šokem i na skutečnost, že šlo prakticky o jedinou velkou first-party hru pro launch next-gen konzole Xbox Series X. Nyní se k tomuto rozhodnutí vrátil Phil Spencer během show Animal Talking, přičemž podle jeho slov nešlo o vůbec snadné rozhodnutí, kterému předcházela velká debata s vedením Microsoftu i studiem 343 Industries.
„Je to pro fanoušky zklamání, stejně jako pro nás. Těšili jsme se na společné vydání Halo Infinite a Xbox Series X,“ říká. Spencer navíc prozradil, že uvažovali i o rozdělení hry a vydání jednotlivých částí v odlišný termín, ale po zhruba 24 hodinovém jednání bylo rozhodnuto, že raději hru odloží. Možná i proto vznikaly v posledních dnech spekulace, že multiplayerová část vyjde později. „Omlouvám se všem fanouškům, protože nerad něco slibuji a vytvářím nějaké očekávání, které pak nesplním, ale jsem přesvědčen, že z dlouhodobého hlediska jsme udělali správní rozhodnutí pro Xbox, Halo značku i naše fanoušky,“ dodal Phil Spencer.
Nové datum vydání pro Halo Infinite stanoveno nebylo. Dříve jsme se ale dozvěděli, že multiplayerová část vyjde i samostatně formou free-to-play a bude na konzoli Xbox Series X mít až 120 fps.
Zdroj: Tisková zpráva
7/10
Komentáře