Sony si uvědomuje důležitosti exkluzivních her pro konzoli PlayStation 5, Marvel’s Spider-Man 2 má naplno využít její sílu
„Často mohu mluvit s fanoušky a ptát se na jejich názor, a když se jich zeptám na to, co si myslí o časové prodlevě, říkají, že vydání na PC za dva nebo tři roky od vydání verze pro PlayStation je pro ně akceptovatelné," dodal Ryan. Dost možná tak naznačil, jaká je současná strategie Sony ohledně vydávání her na PC. I když se samozřejmě mohou objevit výjimky. Třeba Uncharted: Legacy of Thieves Collection a The Last of Us Part 1 jsou hry, které vyšly pro PC jen po pár měsících po PlayStation 5 vydání, ale jde o remastery. To samé zřejmě bude platit u live service her, které v současnosti Sony plánuje. U nich dává smysl, aby je od začátku hrálo co největší množství hráčů.
Když už Ryan zmínil hru Rise of the Ronin, doplnil, jak probíhá spolupráce s vývojáři a Koei Tecmo. „Koei Tecmo s Team Ninja stojí za vývojem, zatímco my v SIE se staráme o vydání a využíváme svoji marketingovou sílu a distribuční sítě. Tato kombinace je tajemstvím toho, aby se ze hry stal velký hit," říká Ryan. Uvidíme, jestli se více o hře dozvíme příští týden během PlayStation Showcase. Jaké hry se ale určitě dočkáme, je Marvel’s Spider-Man 2 od studia Insomniac Games. I k ní řekl Jim Ryan několik slov. „Hra Marvel's Spider-Man 2 je vyvíjena exkluzivně pro konzoli PS5, takže vývojáři nedělali žádné kompromisy. Žádáme je, aby se zaměřili na maximální využití potenciálu PS5 a vytvořili co nejlepší hru," říká s tím, že reakce na hru jsou zatím velmi dobré a věří, že hráči si užijí skvělou grafiku a vůbec je čeká výborný zážitek.
Komentáře