Sony je žalována za rozlišení u Killzone: Shadow Fall

novinka  57
Martin Šmíd, 7. 8. 2014 11:00
Když Sony vydávala akční hru Killzone: Shadow Fall, bylo řečeno, že běží nativně v rozlišení 1080p, což jak se následně ukázalo, byla pravda tak z části. Zatímco u singleplayeru bylo vše v pořádku, u multiplayerové části si vývojáři z Guerrilla Games trochu pomohli svoji technologií temporal reprojection, díky níž mohli výsledný obraz složit z rozlišení 960x1080 (jedná se o dva obrazy složený v jeden). Nejedná se sice o klasické převzorkování obrazu do 1080p, a jak poznamenal třeba server Digital Foundry, není v silách hráče, aby poznal, jestli hra běží nativně v 1080p nebo je dopočítána za pomocí temporal reprojection (více informací na oficiální stránce vývojářů - http://www.killzone.com/en_GB/blog/news/2014-03-06_regarding-killzone-shadow-fall-and-1080p.html ), ale i tak tento fakt vadí jednomu hráči z Kalifornie, který za klamavou reklamu žaluje Sony o 5 milionů dolarů. „Sony tvrdí, že její konzole PlayStation 4 je natolik silná, že díky ní může hra Killzone běžet v 1080p v multiplayeru. Po vydání si ale hráči všimli v multiplayeru rozmazané grafiky. Důvodem tohoto rozmazání někteří uvádějí, že hra není nativně v 1080p, jak bylo inzerováno,“ stojí v žalobě. Jak tento spor dopadne, je otázkou, uvidí se v následujících měsících.
Zdroj: null

Killzone: Shadow Fall

ps4
SCEE, Guerrilla Games
Datum vydání hry:
13. 12. 2013
Žánr:
Střílečka
KARTA HRY
9/10

Komentáře