Skyrim by se mohl dočkat podpory módů i na konzolích

novinka  8
Martin Šmíd, 21. 4. 2011 14:00
Když se podíváme na dnešní PC scénu, tak její velkou výhodou je, že spousta her podporuje vytváření amatérských módů, které upravují jak grafiku, tak přidávají spoustu nového obsahu. Dokonce se najdou módy, které hru kompletně přepracují. Na konzolích vytváření módů nemá tak velkou tradici, vlastně nemá skoro žádnou. To by se ale mohlo už brzy změnit. Todd Howard totiž nyní prozradil, že by si moc přál, aby šly vytvářet módy do připravované hry The Elder Scrolls Skyrim. Dokonce už kvůli tomuto jednají se Sony a Microsoftem, takže můžeme jen čekat, jak to všechno dopadne. Každopádně hned při vydání podpora módů podle slov Todda Howarda nebude, ale v budoucnu se může přidat prostřednictvím updatu. „Moc nám na tomto záleží, protože je tohle způsob, jak hru vytváříme. Princip vytváření módů je úžasný, ale 90% našeho publika, které tvoří konzoloví hráči, si ho neužijí. Jestli ale tento problém vyřešíme, tak do toho půjdeme,“ dodal Todd Howard.
Zdroj: scrawlfx

The Elder Scrolls V: Skyrim

ps3x360
Bethesda Softworks, Bethesda Game Studios
Datum vydání hry:
11. 11. 2011
Žánr:
RPG, Adventura
KARTA HRY
10/10

Komentáře