Skull & Bones má být live-service hrou

novinka  17
Martin Šmíd, 14. 7. 2020 12:25
Je tomu už několik let, co Ubisoft oznámil ambiciózní multiplayerovou pirátskou hru Skull & Bones, která se měla odehrávat ve velkém otevřeném světě. Ubisoft s ní měl velké plány, dokonce byl oznámen i seriál, ale následně se po hře slehla zem. Začátkem roku přinesl Jason Schreier informaci, že vývoj hry byl několikrát restartován. To nyní potvrzují i zdroje serveru VGC, který navíc dodává, že po posledním restartu se vývojáři ze studia Ubisoft Singapur rozhodli, že hru budou chtít značně odlišit od ostatních her Ubisoftu a udělat z ní live-service záležitost s živým světem, který se bude neustále měnit. Jako inspiraci si měli vzít vývojáři úspěšnou akční hru Fortnite, ale také konkurenční Sea of Thieves od Microsoftu. Ten neměl, kdo ví jak skvělý launch, ale nyní jde o solidní pirátskou hru, která si dokázala získat hodně fanoušků. Kdy o Skull & Bones znovu uslyšíme, zatím nevíme.
Zdroj: videogameschronicle.com

Skull and Bones

ps5xsx
Ubisoft, Ubisoft Singapore
Datum vydání hry:
16. 2. 2024
Žánr:
Taktická, Adventura
KARTA HRY
6/10

Komentáře