Rocksteady: Při vývoji nás konzole neomezovaly
novinka
8
Martin Šmíd, 7. 10. 2011 11:45
Batman: Arkham City za několik dnů vtrhne do obchodů. Hráče určitě kromě kvality i zajímá, jestli se vývojáři nemuseli moc při vývoji omezovat. Hlavně kvůli konzolím, které už přeci jen jsou staršího data a nezvládnou to, co nabušené PCčko. Na tuto otázku nyní odpověděl Sefton Hill ze studia Rocksteady. „Když jsme si poprvé řekli, co chceme na této hře udělat, dali jsme všechny myšlenky na stůl, aby vznikla co nejlepší hra s Batmanem. Všechny tyto myšlenky se nakonec dostaly i do finálního produktu. Náš přístup vždy byl, že chceme udělat tu nejlepší hru. Vytvoření Arkham City bylo velkou technologickou výzvou. Všichni museli do toho dát všechny své schopnosti, aby hra běžela na 30 fps a měla vysoce detailní město,“ řekl Sefton Hill. Batman: Arkham City vyjde na Playstation 3 a Xbox 360.
Zdroj: vg247
9/10
Komentáře