Rebellion: eSRAM u Xbox One je příliš malá pro rozlišení 1080p
novinka
32
Martin Šmíd, 9. 2. 2014 17:00
V poslední době se na internetu hodně srovnávají hry pro novou konzolovou generaci, přičemž ze srovnání většinou odchází jako vítěz konzole PlayStation 4, ať už díky lepšímu frameratu nebo rozlišení. Jean-Baptiste Bolcato ze studia Rebellion Games nyní v posledním rozhovoru řekl, že na vině je paměť eSRAM. S programováním na ni nemají zase tak velké problémy, jak se spekulovalo, ale říká, že je až příliš malá, aby zvládla jednoduše rozlišení 1080p, jako paměti GDDR 5 u PS4. I proto doposud běží jen málo her na Xbox One nativně v 1080p, zatímco PS4 s tímto rozlišením tolik problémů nemá. Dodává ale, že to se může časem změnit. „To znamená, že musíte vše dosahovat díky různým trikům. Na Playstation 3 se vždy hůře programovalo jak na Xbox One. Teď to vypadá, že se role obrátily, to ale neznamená, že by konzole byla slabší,“ říká a dodává, že Microsoft už plánuje aktualizaci SDK, který by měl vývojářům značně usnadnit práci. Studio Rebellion Games v současnosti připravuje akční hru Sniper Elite 3. Ta by měla na obou konzolích běžet v rozlišení 1080p, ale jak nám vývojáři v týdnu řekli, na PS4 zřejmě bude o něco málo vyšší framerate.
Zdroj: null
7/10
Komentáře