PS3 brzdil vývoj HAZE

novinka  15
Martin Šmíd, 12. 8. 2009 14:21
Možná si ještě vzpomenete na akční hru HAZE, která měla na Playstationu 3 znamenat to, co na Xboxu 360 je Halo. Velká reklama, velké očekávání hráčů a vývojářský tým Free Radical, který měl zajistit tu nejvyšší kvalitu hry. To vše byl HAZE před vydáním. Po vydání si bohužel odnášel jen průměrná hodnocení a prodeje potopily i samotný Free Radical. Nyní se rozpovídal šéf studia Crytek UK Karl Hilton o tom, co stálo za špatnou kvalitou této hry. „PS3 je velmi výkonná konzole, ale bylo velmi těžké z ní ten výkon dostat. Zákonitě tak přišla spousta chvil, kdy jsme spíše řešili problémy technického rázu, než abychom se věnovali designu hry,“ řekl Karl Hilton na adresu HAZE. V současnosti vývojáři, kteří jsou zodpovědní za HAZE, připravují úplně novou hru, která bude běžet na CryEngine 3. To by mělo podle Hiltona zajistit, že technické problémy nebudou muset řešit a plně se budou moci soustředit na samotnou hru.
Zdroj: n4g

Komentáře