První várka her s podporou PS5 Pro má používat starší verzi PSSR, to má následné vést k řadě problémů

novinka  34
Martin Šmíd, dnes, 10:55
PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR) je zajímavá technologie, která už nyní ukazuje svůj velký pontenciál v mnoha hrách. Některé hry jako Silent Hill 2 a Star Wars Jedi: Survivor s ní ovšem dost bojují a podávají dost rozporuplné výsledky, jak jsme vás ostatně včera informovali. Jeden z vývojářů pod nickem Koralsky nyní okomentoval situaci na fóru ResetERA. Podle jeho slov může za problémy použití starší verze PSSR, která se svoji kvalitou oproti současné znatelně liší. „Jelikož se jedná o hru na UE4, používají SDK9. To také znamená dřívější implementaci PSSR. Možná dokonce tu první. Pro aktuální verzi PSSR je nutné používat novější SDK (10 a výš). Jsem si téměř jist, že hry využívající UE 5.5 budou vypadat mnohem lépe s PSSR i s nižším základním rozlišením. Kvůli NDA nemohu sdělit konkrétné podrobnosti, třeba kolik různých verzí PSSR existuje a jaká vylepšení mají, ale můžete očekávat zlepšení ve druhé a třetí várce her s podporou PS5 Pro využívající PSSR,“ napsal.

 „U hry, na které pracuji, nám PSSR (jedna z pozdějších verzí, ale ne ta nejaktuálnější) poskytuje mnohem lepší výsledky ve srovnání s TSR a FSR. Očekávám, že v příštích 6-12 měsících bude PSSR v mnohem lepším stavu ve srovnání s původními verzemi, které jsou použity u první várky her,“ dodal. 

Zdroj: ResetERA

PlayStation 5 Pro

ps5
PlayStation, PlayStation
Datum vydání hry:
7. 11. 2024
KARTA HRY

Komentáře