Některé hry běží na konzoli PlayStation 5 Pro hůře jak na konzoli PlayStation 5
Silent Hill 2 ale není jediná hra, která s implementací PSSR bojuje. Další je akce Star Wars Jedi: Survivor, která na konzoli PlayStation 5 Pro vypadá dle Digital Foundry hůře jak ve stejném režimu na konzoli PlayStation 5. Podle Digital Foundry je zřejmě problém v tom, jak PSSR u této hry upscaluje obraz. Stejně jako jiná řešení má PSSR využívá předem daný obrázek, kterému se následně pomocí strojového učení snaží doplnit detaily nebo ho dát do vyššího rozlišení. Pokud ale ten je nekvalitní, může upscaler využívající umělou inteligenci zmást, výsledkem čehož je nekvalitní obraz. Uvidíme, jestli vývojáři tyto neduhy v brzké době u obou her opraví. Jak ukazují mnohé jiné hry, může použití PSSR přinést kvalitní obraz i mnohem stabilnější framerate. Jen si s implementací musejí dát vývojáři více práce, což se tady očividně nestalo.
Komentáře