Sony o exkluzivitě Final Fantasy VII pro PlayStation, vývojáři nastínili největší výzvu pro třetí hru - UPDATE
Christian Svensson zmínil, že konzolovou exkluzivitu si na začátku nepřála jen Sony, ale také Square Enix. „Final Fantasy byla vždy jednou z hlavních značek na konzolích PlayStationu. Společnost Square Enix je jednou z nejlepších v oboru, která dokáže překonat očekávání svých fanoušků a ukázat, co vše je možné udělat s hardwarem PlayStationu," říká Svensson. Ve stejném rozhovoru producent trilogie Final Fantasy VII Remake Yoshinori Kitase dodal, že díky exkluzivitě se mohli soustředit na samotnou hru a ne portování pro více platforem, což jim usnadnilo práci a mohli navíc udělat velký bohatý svět. Ke slovu se dostal i Naoki Hamaguchi, herní ředitel Final Fantasy VII Rebirth. Ten uvedl, že už v současnosti vzniká designový dokument ke třetí hře, který obsahuje některé klíčové prvky. Velká část na hře je už hotová, ale klíčovou výzvou bude pro vývojáře to, aby přebudovali svět tak, aby se do něj vešla vzducholoď Highwind.
UPDATE: Původně bylo v článku špatně uvedeno, že se exkluzivita týká celé trilogie. Vycházeli jsme z informací magazínu Gematsu, protože článek ve The Washington Post je jen pro předplatitele. Christian Svensson mluvil jen o spolupráci v rámci prvních dvou dílů. Dá se ovšem předpokládat, že určitá exkluzivita se bude týkat i třetí části. Na oznámení a potvrzení si ale musíme počkat.
Komentáře