Remake hry Dead Space vyjde začátkem příštího roku, záznam streamu o ozvučení - UPDATE
První část streamu se zaměřovala na ukázku, jak vůbec ozvučení ve hře funguje. Zatímco v původní verzi bylo ozvučení spíše jednodušší, což bylo dáno i dobovým hardwarem, v remaku si s ním mohli vývojáři více pohrát, takže na zvuk a vůbec to, co hráč uslyší, má velký vliv, kde se zrovna hlavní hrdina nachází. V originální verzi třeba zvuk procházel skrze zdi, ale v remaku to bude pouze skrze různá okna či průchody, díky čemuž by mělo být patrnější, z jaké strany se blíží případné nebezpečí a kde se co nachází.
Dále se vývojáři ze studia EA Motive zaměřili na ukázku ozvučení ikonické zbraně Plasma Cutter, jejíž ozvučení bylo také značně vylepšeno.
Dále vývojáři představili systému A.L.I.V.E., který obstarává Isaacovo dýchání i tlukot srdce. Podle intenzity dýchání bude nově možné zjistit, jak moc je hlavní hrdina zraněn. Podle únavy či zranění bude hlavní hrdina i mluvit. Vývojáři všechny dialogy nahráli ve třech verzích (normální stav, zraněný nebo unavený).
Poslední video ukazuje celistvou ukázku, jak vypadá ozvučení přímo během hraní. Jak ale vývojáři zmiňují, nejde o finální záběry, hra je stále ve vývoji a bude se ještě měnit, ať jde o hratelnost, vizuální zpracování a tak dále.
Komentáře