Platinum Games: Za zrušení hry Scalebound nemůže jen Microsoft

novinka  12
Martin Šmíd, 8. 5. 2019 23:44
Když Microsoft před několika lety zrušil akční RPG hru Scalebound od studia Platinum Games, která měla vyjít exkluzivně pro Xbox One, byl to obrovský šok. Vzpamatovávali se z toho nejen fanoušci, ale také vývojáři. Šéf studia Platinum Games, Atsushi Inaba, se nyní ke zrušení hry Scalebound vrátil a řekl, že ačkoliv hráči obviňují ze zrušení hlavně Microsoft, mohou za to i sami vývojáři. „Sledovat, jak se fanoušci zlobí na Microsoft kvůli zrušení hry Scalebound nebylo pro nás lehké. Realita byla taková, že za nevydáním hry stojí selhání vydavatele i samotných vývojářů. Jsem si jistý, že jsme my jako vývojáři mohli udělat řadu věcí lépe, stejně tak Microsoft. Nikdo nechce přece zrušit hru,“ říká upřímně Atsushi Inaba. Dalo by se říci, že Scalebound byl pro všechny v Platinum Games i velkým ponaučením. V současnosti studio pracuje hned na několika hrách, mezi nimiž je i akce Astral Chain, která vyjde koncem srpna pro konzoli Nintendo Switch.
Zdroj: DualShockers

Scalebound

xone
Microsoft Game Studios, Platinum Games
KARTA HRY

Komentáře