Phil Spencer je zklamaný z Redfallu, slíbil vylepšení hry
novinka
50
Martin Šmíd, 4. 5. 2023 15:36
Tento týden vyšla akční hra Redfall od studia Arkane, a asi nemusíme zmiňovat, že nedopadla zrovna podle představ hráčů. K vydání se nyní vyjádřil v rozhovoru pro Kinda Funny Games přímo šéf Xboxu Phil Spencer, který je očividně také ze hry hodně zklamaný. „Není pro mě nic těžšího než zklamat komunitu Xboxu. Sledovat, jak komunita ztrácí důvěru a je zklamaná, to mě hrozně mrzí. Jsem naštvaný sám na sebe. Přehodnotíme náš postup,“ řekl s tím, že jako rána do brady bylo už oznámení ohledně 30 fps. Tu si ale dle Spencera zasloužili, protože dříve slíbili, že hra poběží v 60fps. Phil Spencer se ale zavázal, že hra jednoho dne poběží v 60fps a zároveň ji budou opravovat a vylepšovat, dle zpětné vazby hráčů. S tímto mají v Microsoftu zkušenosti, a jako příklad zmínil hry Sea of Thieves a Grounded.
Během rozhovoru padla i myšlenka, jestli se studio Arkane nemělo věnovat žánru, s nímž má zkušenosti, než zkoušet něco zcela nového. Lootovací střílečku, open-world hru nebo hru s kooperací v minulosti nikdy nevytvářelo. S tímto ale Phil Spencer nesouhlasí a vydání Redfallu nepoužije jako podnět k tomu, aby se postavil v budoucnu proti vývojářům, kteří chtějí dělat hry, které chtějí. Tím tak trochu potvrdil znovu to, že to byli vývojáři ze studia Arkane, kdo chtěl udělat hru Redfall, a Microsoft je během vývoje neovlivňoval, alespoň, co se týče vize.
Zdroj: Kinda Funny Games
4/10
Komentáře