Nový TV Spot na PlayStation 5 se zaměřuje na SSD a 3D audio
TV Spot
„Kromě okamžitého načtení a rychlého cestování nám SSD a jeho rychlost umožní zobrazování podrobnějších objektů. To povede k tomu, že město bude vypadat lépe než kdy jindy, a to je jenom začátkem. Je to zásadní změna a už se nemůžeme dočkat, až v dalších letech využijeme další výhody,“ Brian Horton // Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
SSD si pochvalují i vývojáři remaku Demon's Souls, protože díky jeho rychlosti nebude muset hráč po své smrti čekat na načtení, ale bude se moci hned vrátit do hry a pokusit se pomstít.
„Hitman 3 vás nutí k tomu, abyste prozkoumávali a experimentovali na větším otevřeném plácku, a k tomu je klíčem časté ukládání i načítání. Bleskové načítání, které uvidíme na konzoli PlayStation 5, nutí hráče experimentovat více než kdy dřív,“ – Mattias Engström // Hitman 3
„SSD je gamechanger. Jak bude generace postupovat kupředu, uvidíme spoustu inovací v designu her s otevřeným světem,“ - Neil Hill // Far Cry 6
„Doufejme, že hráči viděli nedávno naše prodloužené demo na . SSD a vlastní architektura nám umožňuje téměř okamžitě posílat hráče napříč dimenzemi. Zásadně mění pravidla a umožňuje nám přemýšlet i nápadech a herním designu, který je možný pouze na PS5,“ - Marcus Smith // Insomniac Games
Velmi důležitou součástí konzole PlayStation 5 je speciální zvukový čip Tempest 3D AudioTech Engine. Ten si vývojáři rovněž pochvalují. Harry Krueger, režisér hry Returnal třeba řekl, že nyní zvuk bude ještě lépe hráči pomáhat, aby věděl, kde se nachází protivník.
„Zvuk je klíčovou funkcí a posune zážitek z hraní her na nové generaci s PS5. Je to skoro, jako kdyby byl Tempest 3D AudioTech Engine vytvořen pro hororové hry. V minulosti, když hráč chtěl prostorový zvuk, musel investovat spoustu peněz. Nyní postačí, když si nasadí headset,“ - Jun Takeuchi // Resident Evil Village
Komentáře