Nové informace o hře Horizon Forbidden West, potvrzeno 60fps na PS5
novinka
40
Martin Šmíd, 3. 6. 2021 15:30
V minulém týdnu jsme se dočkali první pořádné prezentace akční hry Horizon Forbidden West, která je ve vývoji pro konzole PlayStation 5 a PlayStation 4. Zatím nemá stanovené datum vydání, ale vývojáři dělají vše, co je v jejich silách, aby vyšla ještě letos. Dnes tu máme díky rozhovorům vývojářů hned několik dalších podrobností, na které se můžete podívat níže v novince. Zároveň bylo odhaleno, kdo bude stát za unikátním herním soundtrackem. „Jsme rádi, že můžeme odhalit skladatele, kteří stojí za hudbou ve hře Horizon Forbidden West. Joris de Man, Niels van de Leest a skladatelské duo The Flight se vracejí z Horizon Zero Dawn a na pokračování se k nim přidává Oleksa Lozowchuk.“
„Vytvořit zvukovou kulisu velkého otevřeného světa, který zahrnuje kmeny, postavy, nepřátele, různé lokace i nápovědy, a také hudbu posunout oproti tomu, co tu bylo předtím, byl hodně těžký úkol. V Horizon Zero Dawn jsme se původně zaměřovali na lokace, ale tentokrát jsme chtěli mnohem více sledovat příběh a vytvořit emotivnější zážitek i mimo filmečky." Více se můžete o hudbě dozvědět níže ve videu nebo na oficiálním PlayStation Blogu - https://blog.playstation.com/2021/06/03/the-music-of-horizon-forbidden-west-meet-the-composers/ .
Další informace o hře Horizon Forbidden West
- Vývojáři přichystali kompletně nový systém lezení po skalách
- Plná podpora pro 3D audio a DualSense
- Kompletně přepracovaný strom se skilly
- Hra nabídne nový soubojový systém na krátkou vzdálenost s možností vytvářet komba
- Mapa hry obsahuje spoustu nejrůznějších biomů
- Ve hře je speciální stůl k upgradu zbraní
- Vývoj hry začal na PS4 a vývojáři ji na této konzoli neustále testují
- Podvodní svět bude na PS5 využívat úplně odlišné renderovací techniky, bude i bohatší na život a detaily.
- Osvětlení hlavní hrdinky Aloy bude během hraní pouze na PS5, na PS4 pouze ve filmečcích
- Herní svět je oproti prvnímu dílu jen o trochu větší. Vývojáři se chtěli zaměřit na jeho větší propracovanost, a aby všude bylo něco zajímavého.
- Je možné skenovat protivníky, kteří mají na sobě různá brnění
- Části pod vodou jsou hodně propracované a Aloy se bude moci potopit do velkých hloubek.
- Horizon Forbidden West bude mít na konzoli PlayStation 5 dva režimy zobrazení. Jeden nabídne nativní 4K rozlišení s maximální mírou detailů ve 30fps. Druhý dynamické 4K rozlišení s podporou 60fps.
- Hra využívá ray-tracing na konzoli PlayStation 5 "Používáme ray-tracing pro hodně věcí. Ať už jde o zvukový engine, fyziku nebo renderování."
Zdroj: IGN, Game Informer
10/10
Komentáře