Nechybělo mnoho a Atreus v novém God of War nemusel být
novinka
26
Martin Šmíd, 17. 4. 2018 13:27
Ačkoliv je v novém God of War pořád hlavním hrdinou Kratos, stejně důležitou roli hraje v příběhu i v hratelnosti jeho syn Atreus. Na začátku vývoje ale příliš mnoho nechybělo, aby ve hře vůbec nebyl. Cory Barlog nyní pro server Gamespot řekl, že se lidem v Sony tato myšlenka moc nezdála a trochu panovaly i obavy, aby nenarostl ještě více už tak velký rozpočet, ale také aby se neobjevila během vývoje celá řada problémů. Atreus ale byl naprosto klíčový pro hru, kterou chtěl Cory vyprávět, což si naštěstí dobře uvědomili i v Sony, když bylo ukázáno, jak by se lišila. „Byla by to jedna postava, která si příležitostně povídá, ale je většinou potichu, navíc všichni kolem budou mluvit ve staré norštině, takže by jim Kratos moc nerozuměl,“ říká. Nakonec ale dostal Cory Barlog nad hrou svobodu, aby mohl zpracovat svoji vizi. Herním novinářům se začlenění Atrea do hry líbilo. Nový God of War je v současnosti nejlépe hodnocenou novou hrou pro PlayStation 4.
Zdroj: playstationlifestyle
10/10
Komentáře