Naughty Dogu se stále nedaří pracovat na více hrách najednou
„Vyzkoušeli jsme vývoj více projektů najednou s The Last of Us. Po dokončení Uncharted 2 Bruce Straley a Neil Druckmann strávili dobré tři nebo čtyři měsíce prací na novém dílu Jak and Daxter, než se rozhodli zaměřit na něco nového. Myšlenka byla, že kolem toho postavíme tým a budeme mít dva plnohodnotné týmy, ale bohužel se nám to nepovedlo. V té době bylo potřeba velkého úsilí k dokončení Uncharted 3, který kradl zdroje od The Last of Us, takže jsme se nikdy nedostali do bodu, kdy bychom měli dvě plnohodnotné produkce. Řekl bych, že i dnes se s tímto potýkáme. Máme několik projektů, ale pouze jednomu je věnována maximální pozornost. Nemáme dva projekty, na kterých by zároveň pracovalo několik stovek lidí. Máme jeden a pak několik, které jsou v pre-produkci a musí počkat, až bude hlavní projekt dokončen,“ řekl Evan Wells.
Podle nedávné zprávy agentury Bloomberg by studio v současnosti mělo pracovat na remaku hry The Last of Us a multiplayerové hře z univerza The Last of Us. To Evan Wells nepotvrdil, ale řekl, že je vždy na týmu, do čeho se pustí. „Navzdory úspěchu, který jsme měli s Uncharted, kdybychom teď byli u šestého nebo sedmého dílu, myslím si, že už bychom nebyli tak kreativní a ani bychom nebyli tak dobří. Rozhodně nechceme, aby lidé pracovali na něčem, na čem nemají kreativní motivaci pracovat,“ říká. Následně dodal, že v poslední době se studio mění, aby vedoucí pracovníci lépe řídili své týmy a zároveň i byla pro vývojáře větší motivace ve studiu pokračovat. „Jedním z faktorů byla skutečnost, že jsme ztráceli lidi, kteří cítili, že se nemohou posunout v kariéře v Naughty Dogu, zatímco jinde by to bylo možné. To nedávalo moc smysl a bylo to něco, co bylo nutné napravit“.
Komentáře