Naughty Dog o 30fps v The Last of Us: Remastered
novinka
32
Martin Šmíd, 18. 7. 2014 13:00
Určitě vývojáři ze studia Naughty Dog překvapili, když oznámili, že akční hru The Last of Us: Remastered bude možné uzamknout na 30fps, ale jinak bude mít ve výchozím nastavení lock na 60fps. V diskuzích se samozřejmě diskutuje, proč nakonec vývojáři přidali lock na 30fps, jestli to nebude třeba poklesy frameratu ve výchozím režimu, jako třeba u inFamous. Ten rovněž dostal po vydání update na zámek pro 30fps (původně běžel mezi 30-60fps). Nyní se k tomuto ještě vývojáři vrátili. „30fps je čistě na hráči, jestli bude tento framerate preferovat, není to kvůli výkonu,“ říká hlavní designér Kurt Mugenau. „Lock na 30fps existuje v The Last of Us: Remastered, protože bylo snadné tento mód vytvořit a někteří lidé ho preferují,“ dodává programátor Drew Thaler.
Zdroj: null
10/10
Komentáře