Nadella: Zaměřujeme se na hry, chceme přinést jednu novou first-party hru každé tři měsíce
novinka
30
Martin Šmíd, 10. 6. 2021 15:59
Už v neděli večer proběhne E3 prezentace společností Microsoft a Bethesda, přičemž Phil Spencer dnes slíbil největší množství nejlepších a největších her, jaké kdy na podobné akci ukázali. Už dnes se ale na oficiálním Xbox blogu rozpovídal generální ředitel Microsoftu Satya Nadella o významu her pro Microsoft i pro celý svět. "Věříme, že hry, že interaktivní zábava, nejsou ve skutečnosti o hardwaru a softwaru. Není to o pixelech. Je to o lidech. Hry lidi spojují," řekl Spencer. "Hry staví mosty a vytvářejí pouta, generují vzájemnou empatii mezi lidmi na celém světě. Radost a komunita - to je důvod, proč jsme tady."
"Hry jsou v zásadě v souladu s posláním naší společnosti," řekl Nadella. "Když mluvíte o poslání Xboxu přinášet radost a herní komunitu všem lidem na planetě, což se mi naprosto líbí, přesně to odpovídá poslání společnosti Microsoft, kterým je umožnit každému člověku a každé organizaci na planetě dosáhnout více. Společnost Microsoft je jako firma zaměřena na hraní her. Hry jsou nejdynamičtější kategorií zábavního průmyslu. Tři miliardy spotřebitelů hledají v hrách zábavu, komunitu, tvorbu i skutečný pocit úspěchu a naší ambicí je jim to přinést, ať už hrají kdekoli. Věříme, že Microsoft může hrát vedoucí roli v demokratizaci her a definovat budoucnost interaktivní zábavy. Existují skutečně tři klíčové oblasti, ve kterých máme podle našeho názoru neuvěřitelnou konkurenční výhodu: Za prvé, naše vedoucí postavení v oblasti cloud computingu. Za druhé, zdroje, které máme k dispozici pro vybudování naší předplatitelské služby Xbox Game Pass. A za třetí, naše celkové zaměření na posílení postavení tvůrců." Dále pak byla sdílena na oficiálním Xbox blogu celá řada zajímavých informací o Xbox Game Passu i xCloudu.
Následují informace převzaté z blogu Xboxu
Informace o službě Xbox Game Pass
- Členové služby Xbox Game Pass hrají o 30 % více žánrů a o 40 % více her. A více než 90 % hráčů uvedlo, že si zahráli hru, kterou by bez služby Game Pass nevyzkoušeli.
- Ať už jde o nákup her v rámci knihovny nebo mimo ni, nebo o nákup dodatečného obsahu ke hrám, které se jim líbí, členové utrácejí o 50 % více než nečlenové.
- Služba Xbox Game Pass se stala skutečným objevovacím nástrojem, platformou pro propojení a komunitu a podporuje prodej her. Mezi nové poznatky, které dnes sdílíme, patří např:
- Od doby, kdy jsme zahájili spolupráci s EA Play v rámci služby Game Pass Ultimate, se naši hráči významným způsobem zapojují do předplatitelské služby EA. V porovnání s obdobím před integrací zaznamenala služba EA Play na platformách společnosti Microsoft rekordní využití, díky čemuž se počet odehraných hodin na těchto platformách zvýšil o více než 200%. Díky tomu neuvěřitelné portfolio her EA oslovilo a získalo miliony nových fanoušků na platformě Xbox.
- Nová hra Outriders od Square Enix je součástí Game Passu od prvního dne a během prvního týdne se stala nejprodávanější digitální hrou na Xboxu a v dubnu se dostala do první desítky nejprodávanějších digitálních her na Xboxu. Game Pass pomohl seznámit s touto hrou miliony hráčů.
- Během prvního týdne byla hra MLB: The Show 21 nejprodávanější sportovní hrou uplynulého roku na Xboxu a druhou nejprodávanější sportovní hrou všech dob na Xboxu.
Xbox Game Pass a cloud
- Společnost Xbox spolupracuje s globálními výrobci televizorů na tom, aby bylo prostředí Xbox integrováno přímo do televizorů připojených k internetu bez nutnosti dalšího hardwaru kromě ovladače.
- Xbox zkoumá nové nabídky předplatného Xbox Game Pass, aby si více hráčů na celém světě mohlo vychutnat ty nejúchvatnější a nejzábavnější hry napříč zařízeními, zeměpisnými oblastmi a finančními podmínkami.
- Xbox spolupracuje s poskytovateli telekomunikačních služeb na nových modelech nákupu, jako je například Xbox All Access, který umožňuje zákazníkům koupit si konzoli i Game Pass za nízkou měsíční cenu, místo toho, aby utráceli peníze předem.
- Xbox buduje vlastní streamovací zařízení pro cloudové hraní, aby se hráči dostali na jakoukoli televizi nebo monitor, aniž by vůbec potřebovali konzoli.
- Cloudové hraní prostřednictvím služby Xbox Game Pass Ultimate bude spuštěno během podzimu letošního roku v Austrálii, Brazílii, Mexiku a Japonsku.
- V příštích několika týdnech se cloudové hraní v prohlížeči otevře všem členům služby Xbox Game Pass Ultimate. Díky podpoře prohlížečů Edge, Chrome a Safari budou hráči na jedno kliknutí vzdáleni od hraní na téměř jakémkoli zařízení.
- V současné době dokončujeme aktualizaci datových center společnosti Microsoft po celém světě s nejnovější generací hardwaru Xbox Series X. Hráči se tak dočkají rychlejšího načítání, lepší snímkové frekvence a her optimalizovaných pro Xbox Series X|S.
- Ještě letos přidáme hraní v cloudu přímo do aplikace Xbox na počítači a na konzolích, aby bylo možné si hry vyzkoušet před stažením.
Hry
- Hry pro Xbox vytváří více než 23 studií po celém světě a naším cílem je vydat každé čtvrtletí alespoň jednu novou hru první strany do služby Game Pass. RPGčka, střílečky, strategie, dobrodružné hry a další vytvářejí naše týmy první strany, abychom zajistili stálý přísun zajímavého exkluzivního obsahu.
- Náš program pro nezávislé vývojáře ID@Xbox vydělal od svého vzniku více než 2 miliardy dolarů, přičemž na trh bylo uvedeno více než 2 000 titulů a mnoho dalších je na cestě. Tento model se nyní používá pro ID@Azure, který umožňuje nezávislým vývojářům vytvářet hry v cloudu.
Zdroj: Tisková zpráva
Komentáře