Miyazaki: Pokud bychom snížili obtížnost u hry Elden Ring, rozbili bychom jí
novinka
81
Martin Šmíd, 22. 6. 2024 9:43
Tento týden dostala akční RPG hra Elden Ring velké rozšíření Shadow of the Erdtree, které hráčům také nic nedaruje a i pro zkušené fanoušky představuje docela tvrdý oříšek. Právě na obtížnost hry se znovu zeptal v rozhovoru s Miyazakim magazín The Guardian. „Kdybychom chtěli, aby hru hrál opravdu celý svět, mohli bychom prostě obtížnost jen neustále snižovat. To by ovšem nebyl správný přístup. Kdybychom ho totiž zvolili, nemyslím si, že by hra slavila stejný úspěch, protože pocit úspěchu, který hráči zažijí při překonávání těchto překážek, je naprosto zásadní součástí zážitku. Snížení obtížnosti by hru o tuto radost připravilo, což by v mých očích rozbilo hru samotnou,“ řekl Miyazaki. Souhlasíte s ním?
Zdroj: VGC
10/10
Komentáře