Elden Ring otestován na konzoli PlayStation 5 Pro, stabilních 60 fps pořád nedosahuje
novinka
23
Martin Šmíd, včera, 19:54
Fantastická akční RPG hra Elden Ring zatím nedostala update pro konzoli PlayStation 5 Pro a je otázka, jestli se tak vůbec stane. Protože má ale hra Enden Ring odemčený framerate a může navíc využívat i funkci Game Boost, byla otázka, jestli bude těžit z výkonu nové konzole. I proto hru nyní otestovalo Digital Foundry v obou režimech zobrazení, no a zde jsou výsledky. Režim kvality se zaměřuje na nativní 4K rozlišení, přičemž na konzoli PlayStation 5 Pro skutečně dosahuje na 60 snímků, ale ne stabilních. V náročnějších scénách běží v 50 nebo dokonce 40 snímcích, což je na konzoli od Sony problém, protože na ní VRR nefunguje pod 48 fps. Každopádně nárůst výkonu je celkem znatelný a hra v tomto režimu z výkonu nové konzole určitě těží, ačkoliv ne tak hodně, jak si hráči představovali.
Režim výkonu si kladl za cíl 60 fps už na konzoli PlayStation 5, ale všichni víme, že ne vždy se to podařilo. Na konzoli PlayStation 5 Pro je framerate určitě stabilnější, ale na naprosto skálopevných 60 fps to pořád nestačí, dochází k menším poklesům. Více se dozvíte ve videu níže v novince.
Zdroj: TZ
10/10
Komentáře