Mark Cerny byl hlavní architekt i kapesní konzole Playstation Vita

novinka  92
Martin Šmíd, 22. 9. 2013 13:30
Letos v únoru bylo oznámeno, že hlavním architektem konzole Playstation 4 je Mark Cerny, mezi mnohými hráči oblíbený herní designér, který se do srdcí nejvíce zapsal jako tvůrce Crashe Bandicoota. Nyní bylo odhaleno, že stejnou roli měl i při vývoji kapesní konzole Playstation Vita. „Ano, pracoval na PSV. Nemyslím si ale, že jsme mu říkali hlavní systémový architekt, byl ale velmi zapojen do vývoje PSV,“ řekl Shuhei Yoshida serveru Eurogamer. Sám Mark ovšem dnes na Tokyo Games Show uvedl, že se jako hlavní architekt opravdu cítil, navíc na PSV a PS4 dělal současně jeden tým, který měl za úkol obě konzole propojit skrze Remote Play. I proto je celkem zajímavé, že se vývoj PS4 neprokecnul daleko dříve, možná i kvůli tomu Sony tajila, kdo je vůbec hlavním architektem kapesní konzole.
Zdroj: eurogamer.net

Playstation Vita

vita
SCEE, SCEE
Datum vydání hry:
22. 2. 2012
KARTA HRY

Komentáře